آیا قسمت سوم انیمیشن یخ زده در فصل تابستان ساخته می‌شود؟


آیا قسمت سوم انیمیشن یخ زده در فصل تابستان ساخته می‌شود؟

از آنجایی که داستان قسمت‌های اول و دوم انیمیشن یخ زده به ترتیب در زمستان و پاییز اتفاق افتاد، این فرض ایجاد شده است که... ادامه مطلب... نوشته آیا قسمت سوم انیمیشن یخ زده در فصل تابستان ساخته می‌شود؟ اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

از آنجایی که داستان قسمت‌های اول و دوم انیمیشن یخ زده به ترتیب در زمستان و پاییز اتفاق افتاد، این فرض ایجاد شده است که ماجراهای قسمت سوم از این مجموعه در فصل تابستان روایت خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، اسکرین رنت، اگرچه شرکت دیزنی هنوز پروژه ساخت دنباله انیمیشن یخ زده (Frozen) را تصویب نکرده است اما از آنجایی که یخ‌زده ۲ توانست به جایگاه پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما برسد، احتمال ساخت قسمت سوم این مجموعه زیاد است. اگر فصل‌های زمستان و پاییز در دو قسمت اول را بازتابی از سفر آنا و السا از تردید به خودباوری در نظر بگیریم، فصل تابستان در قسمت سوم نمادی از ورود این دو خواهر به مرحله بعدی از داستان خواهد بود.

فصل زمستان در قسمت اول مجموعه یخ‌زده نماد دوری‌گزینی و سردی بود و بر انزوای آنا و السا به خاطر ترس از جادوی مهارنشده السا، تاکید داشت. ماجراهای یخ زده ۲ نیز در ابتدای پاییز اتفاق افتاد که معمولا به عنوان نماد تغییر شناخته می‌شود. در این قسمت آنا و السا جایگاه حقیقی خود را به عنوان ملکه جدید آرندل و روح پنجم جنگل افسون شده کشف کردند. اگر فرضیه‌ها درباره قسمت سوم این مجموعه درست باشد، فصل تابستان که معمولا به عنوان نماد عشق، آزادی و رشد شناخته می‌شود، پیروزی و موفقیت این دو خواهر را در جایگاه‌های خود و شاید عشق را برای السا به ارمغان بیاورد.

تابستان بهترین فصلی است که می‌تواند شرایط فعلی زندگی آنا و السا را نشان دهد. در دو قسمت اول که در فصول سرد سال روایت می‌شدند، داستان عمدتا حول تلاش‌های السا برای در کنترل گرفتن قدرتهایش می‌چرخید و با وجود آن که آنا در هر دو قسمت حلال مشکلات بود، خواهر بزرگتر نقش شخصیت اصلی را داشت. اگر قسمت سوم یخ‌زده در فصل تابستان روایت شود که فصل تولد آناست، ممکن است جایگاه این دو خواهر با هم عوض شده و آنا به عنوان ملکه جدید آرندل به محور تمرکز داستان تبدیل شود. به علاوه از آنجایی که تابستان فصل شکوفایی طبیعت است، در چنین شرایطی ارتباط السا با عناصر طبیعت قوی‌تر شده و به وی این امکان را می‌دهد تا به عنوان روح پنجم جنگل یعنی واسطه میان جهان طبیعت و تمدن بشری، به نهایت پتانسیل خود دست یابد.

یکی از نکات مبهمی که درباره این فرضیه وجود دارد، تاثیر گرمای تابستان بر قدرت جادویی السا است. اگرچه جادوی السا در خلق یخ و برف است اما آنچه در دو قسمت قبل درباره اولاف (Olaf) اتفاق افتاد، نشان می‌دهد که این جادو در تمام طول سال و حتی در گرمترین روزهای تابستانی نیز وجود دارد. در یخ‌زده ۲ برای تماشاگران محرز می‌شود که با افزایش و تقویت قدرتهای السا، اولاف حتی در پاییز هم پرمافراست (همیشه یخ زده) باقی می‌ماند. حالا که السا با هویت و جادویش یکی شده، در قسمت سوم در دوران اوج خود خواهد بود و کمی گرمای اضافی مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

منبع فیلم : The Films-The Animations

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟