عکس ؛ اعتراف ستاره آبی پوشان ؛ به دنبال جدایی ام


عکس ؛ اعتراف ستاره آبی پوشان ؛ به دنبال جدایی ام

لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر به سرمربی خود گفته است که قصد دارد راهی بارسا شود ولی تا پایان فصل برای موفقیت اینتر تمام توانش را خواهد گذاشت. نوشته عکس ؛ اعتراف ستاره آبی پوشان ؛ به دنبال جدایی ام اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ اعتراف ستاره آبی پوشان ؛ به دنبال جدایی ام

مارتینز قصد دارد راهی بارسا شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵
عکس ؛ اعتراف ستاره آبی پوشان ؛ به دنبال جدایی ام

لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینتر به سرمربی خود گفته است که قصد دارد راهی بارسا شود ولی تا پایان فصل برای موفقیت اینتر تمام توانش را خواهد گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لائوتارو مارتینز گزینه اول بارسا برای تقویت خط حمله در تابستان پیش رو است. رقم فسخ ستاره آرژانتینی ۱۱۱ میلیون یورو است و اینتر اصرار دارد که تنها راه جدایی او پرداخت این مبلغ است. اتفاقی که قطعا رخ نخواهد داد چرا که بارسا پس از شیوع کرونا با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان است و به معاوضه بازیکن برای در اختیار گرفتن لائوتارو فکر می کند. دو طرف اما هنوز در این زمینه به توافق نرسیده اند.

اینتر به زودی باید در کوپا ایتالیا برابر ناپولی به میدان برود و در یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز ختافه را پیش رو دارد. شانس اینتر در سری آ اما به دلیل فاصله ۹ امتیازی با یوونتوس اندک است ولی هنوز ۱۳ بازی دیگر باقیمانده است.

آینده لائوتارو نگرانی هایی را در اینتر باعث شده است و به همین دلیل، اخیرا آنتونیو کونته با این بازیکن گفت و گویی داشته و در این ملاقات لائوتارو به سرمربی خود قول داده است تا روزی که پیراهن اینتر را برتن دارد، تمام توانش را در زمین بگذارد. او اعتراف کرده است که تحت تاثیر پیشنهاد بارسا و بازی کنار مسی قرار گرفته اما این باعث برهم خوردن تمرکز او در دو ماه پیش رو نخواهد شد.

این ادعایی است که گاترتا دلو اسپورت مطرح کرده و تیتر یک شماره امروز این نشریه معتبر است. اتفاقی که به نظر لائوتارو را یک قدم دیگر نیز به بارسا نزدیک می کند. لائوتارو مارتینز تا قبل از تعطیلی سری آ توانسته بود ۱۶ گل بزند و ۴ پاس گل نیز بدهد.

عکس ؛ اعتراف ستاره آبی پوشان ؛ به دنبال جدایی ام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت