5 درصد فضا‌های شهری در اختیار پادگان‌ها قرار دارد


5 درصد فضا‌های شهری در اختیار پادگان‌ها قرار دارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: 5 درصد از فضا‌های شهری در اختیار پادگان‌ها قرار دارد که با قانون مصوب مجلس قرار است این پادگان‌ها از شهر خارج شده و فضا‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

5 درصد فضا‌های شهری در اختیار پادگان‌ها قرار داردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه مراسم بهره‌برداری از بوستان ارتش که امروز در محل پادگان ۰۶ جوادالائمه برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از چنین فضای خدماتی می‌تواند راضیت شهروندان را فراهم می‌کند و باعث افزایش روحیه تلاش در شهر شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در تهران بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر فضای پادگانی داریم، گفت: ۵ درصد از فضا‌های شهری در اختیار پادگان‌ها قرار دارد که با قانون مصوب مجلس قرار است این پادگان‌ها از شهر خارج شده و فضا‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد.

او تصریح کرد: ما برای انجام این کار با یک چالش مالی روبه‌رو هستیم که با این روش که امروز ارتش اقدام کرد توانستیم گام بلندی در جهت رفع آن برداریم البته که برای این موضوع جلسه‌های متعددی برگزار شد و امروز ما شاهد نتیجه آن جلسات هستیم.

هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی که می‌تواند مشکلات مردم را حل کند آلودگی هوا و ترافیک است که با حمل و نقل عمومی حل شد و در بحث معماری شهری و حفظ آثار شهر پیگیری انجام شده که نیاز به پیگیری بیشتر دارد یا در بحث بافت فرسوده دولت گام‌های خوبی برداشته است.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: این چالش‌های شهر ماست که باید در این یک سال و نیم باقی مانده از عمر این شورا پیگیر آن باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا