دانشگاه یاسوج برترین دانشگاه جامع کشور شد


دانشگاه یاسوج برترین دانشگاه جامع کشور شد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: بر اساس رتبه بندی موسسه تایمز، دانشگاه یاسوج در بین دانشگاه های جامع کشور به عنوان برترین دانشگاه شناخته شد.

“احمد عریان” افزود: در رتبه بندی سال ۲۰۲۰ دانشگاه های برتر آسیا که توسط موسسه علم سنجی تایمز انجام شده است تعداد ۵ دانشگاه ایرانی در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: تعداد ۴۸۹ دانشگاه کشورهای آسیایی در این رنکینگ حضور داشتند که ۴۰ دانشگاه ایران موفق به کسب رتبه در این رنکینگ شدند.

رئیس دانشگاه یاسوج اظهار کرد: در این رتبه بندی سه نوع دانشگاه صنعتی، جامع و علوم پزشکی حضور داشتند که بهترین رتبه در بین دانشگاههای صنعتی ایران مربوط به دانشگاه صنعتی بابل و در بین دانشگاههای جامع رتبه اول به دانشگاه یاسوج تعلق گرفت.

عریان تاکید کرد: در این رتبه بندی نوشیروانی بابل، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران و دانشگاه یاسوج مقام های اول تا پنجم برترین دانشگاه های ایرانی را کسب کردند که هر چهار دانشگاهی که بالاتر از دانشگاه یاسوج قرار گرفتند در گروه دانشگاه های صنعتی کشور هستند.

وی به شاخص های این رتبه بندی اشاره کرد و ادامه داد : ۱۳ شاخص در زمینه آموزش، پژوهش، استنادهای علمی، وجه بین المللی و انتقال دانش در این رتبه بندی مورد توجه و بررسی قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه یاسوج بیان کرد: دانشگاه های ایران این قابلیت را دارند که در بین ۲۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گیرند و ما در دانشگاه یاسوج تمام تلاش خود را برای ارتقا و رشد این مجموعه و رسیدن به برترین دانشگاه های آسیا و دنیا ادامه می دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، عریان بیان کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش همه مجموعه دانشگاه یاسوج بوده و از زحمات همه دست اندرکاران و تلاشگران این مجموعه علمی تشکر می کنم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر