گیاهی شگفت انگیز برای پاکسازی مثانه


یک متخصص اورولوژی و پیوند کلیه گفت: مثانه، ارگانی است که به هر عامل میکروبی و ویروسی واکنش نشان می دهد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ مثانه یک عضو برای جمع‌آوری ادرار تولید شده در کلیه‌، دفع مواد و ضایعات سمی غیر لازم برای بدن است که اگر میزان ادرار به 100 درصد ظرفیت مثانه برسد، عضله ارادی مثانه حالت غیرارادی پیدا کرده و کنترل ادرار امکان پذیر نخواهد بود.
امکان رشد سلول های سرطانی در دیواره مثانه وجود دارد که در صورت عدم درمان به موقع، به تمام لایه های دیواره مثانه، لگن، ریه و استخوان ها گسترش پیدا می کند.
کشیدن سیگار و تریاک، سن بالای ۶۰ سال، وجود سنگ در کلیه، عفونت ادراری و نیز سایر ناراحتی های مزمن مثانه باعث ایجاد سرطان در این عضو از بدن می شود.
پاکسازی مثانه از اهمیت بالایی برخوردار است، نوشیدن آب زیاد، مصرف هندوانه، آب هویج، شیر و آب زغال اخته به دلیل اینکه حاوی ویتامین ث، آنتی اکسیدان ها و فیبر هستند، برای پاکسازی مثانه و جلوگیری از ایجاد سرطان موثر می باشند.
نوشیدن چای گل قاصدک به دلیل برخورداری از فوایدی مانند بهبود عملکرد سیستم گوارش، کبد و کلیه ها، رفع عفونت های میکروبی بدن، کاهش ابتلا به بیماری آلزایمر، تنظیم قند خون، جلوگیری از آسیب های چشمی و فرسودگی سلول های بدن و پاکسازی مثانه توصیه می شود.
در دوره پاکسازی مثانه از مصرف مواد غذایی مانند نمک، قهوه، قند و شکر، گوشت قرمز، لبنیات و نوشیدنی های افزودنی که باعث کاهش آب در بدن انسان می شود خودداری کنید.
برای جلوگیری از بروز بیماری ها و ناخوشی های مثانه باید 6 بار در سال پاکسازی و تمیزی مثانه را انجام دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟