ولخرجی زوج جوان کار دستشان داد


ولخرجی زوج جوان کار دستشان داد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زوج جوانی خبر داد که از فروشنده فضای مجازی با نقشه قبلی دارو‌های بدنسازی و مکمل‌های ورزشی زورگیری کرده بود.

ولخرجی زوج جوان کار دستشان دادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: پرونده‌ای با موضوع سرقت بعنف در کلانتری ۱۰۲ پاسداران تشکیل و به دستور مرجع قضایی دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم اظهار داشت، برای فروش مقداری داروی بدنسازی و مکمل ورزشی اعم از قرص، پودر و آمپول به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در فضای مجازی آگهی ثبت کردم. در همان روز فردی که خود را پویا معرفی می‌کرد با من تماس گرفت و مدعی خرید اقلام شد و در نهایت برای خرید در نشانی محل سکونتش در محدوده میدان هروی قرار گذاشتیم. من به همراه اموال سفارش داده شده حدود ساعت ۱۸:۳۰ در نشانی اعلامی حاضر شدم و با خریدار تماس گرفتم و و او بیان داشت، در محل حضور ندارد و همسرش برای تحویل کالا‌ها مراجعه می‌کند و وجه اموال را نیز نقد می‌پردازد.
وی گفت: شاکی ادامه داد، طبق قرار خانمی حدود ۲۴ تا ۲۵ ساله به من مراجعه و خود را همسر خریدار معرفی کرد و خواستار تحویل اموال شد. ولی در زمان بازدید فرد ناشناسی با شوکر از پشت سر به پهلوی من زد و کنترل خود را از دست دادم و به زمین خوردم، سپس مرا با سلاح سرد تهدید و کیف پولم را به همراه مکمل‌های ورزشی سرقت کردند و از محل گریختند.
سرهنگ نثاری افزود: با توجه به اهمیت موضوع گروهی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به محل وقوع سرقت اعزام شدند و در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از سارقان را به دست آوردند.
این مقام انتظامی گفت: در گام بعدی کارآگاهان با توجه به نوع محصولات سرقتی و احتمال فروش آن‌ها در مکان‌های خاص مانند باشگاه‌های ورزشی موفق می‌شوند مرد سارق به هویت پویا ۳۴ ساله را که در تعدادی از باشگاه‌های شرق تهران مکمل‌های ورزشی را فروخته بود، شناسایی کنند.
سرهنگ نثاری بیان کرد: کارآگاهان توانستند پویا را در نزدیکی یک باشگاه بدنسازی مشاهده و دستگیر کنند و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم آگاهی انتقال دادند.
این مقام انتظامی گفت: در زمان بازرسی بدنی از متهم یک دستگاه شوکر، سلاح سرد و تجهیزات دفاعی کشف شد و متهم پس از انتقال به این پایگاه به سرقت از شاکی با همکاری همسرش به نام مژده معترف و اظهارکرد، بخشی از اموال شاکی در منزلش واقع در حوالی خیابان جیحون است.
وی با بیان اینکه با دستور قضایی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام شدند و اموال سرقتی را کشف کردند، همسر متهم نیز دستگیر و به سرقت با همکاری همسرش اعتراف کرد، افزود: سارقان انگیزه سرقت را زیاده خواهی و ولخرجی در زندگی روزمره اعلام کردند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان پرونده به دادسرا ارسال شد و به دستور قضائی هر دو متهم با صدور قرار قانونی صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پایتخت
کشف ۲۸ فقره کیف قاپی
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری کیف قاپی خبر داد که با موتورسیکلت ۲۸ فقره از عابران کیف قاپی کرده بود.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ساعت ۲۰ یکی از شهروندان به کلانتری ۱۶۰ خزانه مراجعه و اظهار کرد، پسرم خلافکار بوده و اخیراً ۳ کیف مشکوک و کیسه پلاستیکی حاوی تعدادی چک و طلاجات به محل سکونت من و مادرش منتقل کرده است.
وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه کردند و ضمن تایید خبر اعلامی ۶۲ برگ چک به تاریخ و مبالغ مختلف مربوط به بانک‌های مختلف، دو حلقه النگو و گردنبند و گوشی سرقتی از داخل کیف و کیسه پلاستیکی کشف کردند.
این مقام انتظامی گفت: متهم در کلانتری به ۲۸ فقره کیف قاپی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشت، با پرسه زنی در خیابان سوژه‌های خود را انتخاب می‌کردم.
سرکلانتر هفتم افزود: متهم به همراه اموال سرقتی به دادسرا انتقال یافت و انگیزه خود را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

سرهنگ مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور
بی احتیاطی وانت پیکان؛ فوت عابر پیاده
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور از فوت عابر پیاده‌ای در مسیر جنوب به شمال "دشت آزادگان قبل از پل جوادیه" خبر داد و گفت: بی توجهی به جلو راننده خودروی وانت پیکان حادثه آفرید.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احسان مومنی گفت: یک فقره تصادف خودرو وانت پیکان با عابرپیاده‌ای در مسیر جنوب به شمال "دشت آزادگان قبل از پل جوادیه" به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد و نیرو‌های امدادی و پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که متاسفانه عابر پیاده که پیرمردی ۷۰ ساله بود در اثر شدت ضربات وارده در دم فوت کرده است.
وی با بیان اینکه کارشناسان علت اصلی حادثه را بی توجهی به جلو راننده وانت پیکان اعلام کردند، افزود: توصیه همیشگی ما به عابران پیاده استفاده از پل هوایی است.
این مقام پلیسی تاکید کرد: عابران پیاده هنگام عبور از معابر اصلی و بزرگراهی حتما از پل هوایی، زیرگذر عابرپیاده و محل‌های خط کشی شده مختص عابران پیاده استفاده کنند.

سرهنگ کارآگاه نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی
اعتیاد به موبایل قاپی علت سرقت‌های شرق تهران
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ موبایل قاپ و کشف ۲۰ فقره سرقت در شرق تهران خبر داد و گفت: متهمان علت سرقت را عادت به موبایل قاپی اظهار کرده اند.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: پرونده‌ای با موضوع دستگیری گوشی قاپ از کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود، متهمی به نام کیانوش ۲۴ ساله در هنگام سرقت گوشی تلفن همراه یکی از شهروندان توسط ماموران گشتی کلانتری دستگیر و همدست وی نیز متواری شده است.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کیانوش پس از تحویل به پلیس آگاهی فقط به سرقت اخیر اعتراف کرد، افزود: متهم که در تحقیقات پلیسی، چاره‌ای جز اعتراف به حقیقت نداشت به ۲۰ فقره سرقت تلفن همراه با همدستی شخصی بنام وحید در مناطق شرق تهران اعتراف کرد.
سرهنگ نثاری گفت: در ادامه بررسی‌های مخفیگاه همدست متواری در محدوده بازار تهران شناسایی شد و پس از اخذ دستور قضایی وحید نیز دستگیر شد.
این مقام پلیسی، تصریح کرد: وحید که دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت به شیوه قاپ زنی است، به کارآگاهان گفت: "عادت به سرقت دارم و زمانی که شهروندی را می‌بینم که با تلفن همراه در حال صحبت کردن است و حواسش به اطراف نیست از این فرصت استفاده می‌کنم و موبایلش را می‌قاپم".
وی گفت: متهمان اظهار داشتند، گوشی‌های سرقتی را در مولوی به رهگذران می‌فروشند و از فروش اموال سرقتی بیش از ۳۰۰ میلیون ریال به جیب زده اند که با تلاش کارآگاهان تاکنون ۱۶ تن از مال باختگان شناسایی شده اند.
این مقام انتظامی در پایان افزود: هر دو متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شده اند.
سرهنگ کارآگاه میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس
سرقت از خودرو‌های پراید؛ اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارق خودرو و لوازم داخل خودرو‌های پراید به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.
سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: یکی از شهروندان به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو مراجعه کرد و پلیس را در جریان وقوع سرقت از داخل خودرو پرایدش قرار داد. پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده با دستور قضایی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: شاکی در اظهاراتش توضیح داد، پرایدم را در نزدیکی منزلم پارک کرده بودم و روز بعد زمانی که مراجعه کردم متوجه شدم، خودرو ام در محل قبلی نیست و دورتر از محل پارک در خیابانی رها شده است و درب صندوق خودرو تخریب شده و لاستیک زاپاس، جعبه ابزار و .. به ارزش ۲۰ میلیون ریال به سرقت رفته است.
این مقام انتظامی افزود: با وصول پرونده تیمی از کارآگاهان اداره بیستم معاونت مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی با بررسی و بازدید صحنه سرقت و تجمیع پرونده‌های مشابه به دست آوردند خودرو‌هایی که مورد سرقت قرار گرفته، پراید است و مجرمان پس از سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو، آن‌ها را در محل‌های کم تردد به صورت بدون صاحب رها می‌کنند.
وی با بیان اینکه در شاخه دیگری از بررسی‌ها مشخص شد، ۲ سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید به محل سرقت مراجعه می‌کنند، ابراز داشت: پس از شناسایی پلاک انتظامی خودروی متهمان، مالک آن به نام رضا ۳۴ ساله که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت است، شناسایی شد.
کارآگاه میرزکی بیان کرد: با سرنخ بدست آمده و هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم متهم در منطقه مسعودیه دستگیر و به ۴ فقره سرقت خودرو و بیش از ۱۰۰ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵ میلیارد ریال با همدستی فردی به هویت میثم اعتراف کرد.
این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم ردیف دوم نیز با اخذ دستور قضائی در عملیاتی جداگانه در منطقه پیروزی دستگیر شد، اضافه کرد: هر دو متهم علت سرقت را بدست آوردن هزینه‌های زندگی و اعتیاد اعلام داشتند.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستور قضائی تمامی محل‌های سرقت و مال باختگان شناسایی شده اند و اموال برخی از شاکیان نیز کشف و به آن‌ها تحویل شد. متهمان با صدور قرار قانونی وثیقه روانه زندان شدند.
سرهنگ نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی
دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح منازل
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای مسلح منزل و اعتراف به ۴ میلیارد ریال سرقت در تهران خبر داد و گفت: متهمان در سایر استان‌ها نیز مرتکب سرقت از منزل شده بودند.
سرهنگ مرتضی نثاری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: ساعت ۲ بامداد ماموران ضربت سرکلانتری چهارم هنگام گشت زنی در حوزه کلانتری ۱۲۷ نارمک ابتدای خیابان وحیدیه به راننده و سرنشین یک دستگاه سمند سفید رنگ مشکوک می‌شوند که با نزدیک شدن ماموران، به خودروی سمند، راننده خودرو از محل متواری و با تعقیب و گریز و تلاش ماموران هر دو مظنون که مسلح به سلاح گرم بودند دستگیر می‌شوند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو آن‌ها علاوه بر یک قبضه سلاح گرم تعدادی تجهیزات دفاعی و ۲ قبضه سلاح سرد و تعداد زیادی مدارک شناسایی و اسناد مالی مربوط به افراد ناشناس کشف شد، گفت: متهمان که خود را سعید و ناصر معرفی می‌کردند به دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات و رسیدگی پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال یافتند.
وی بیان داشت: متهمان در بازجویی اولیه اظهار داشتند، به تازگی وارد شهر تهران شده ایم و قصد خرید موادمخدر را داشتیم که با رسیدن ماموران به علت ترس از فرار کردیم.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پس از ارسال پرونده به دادسرا و تحت نظر قرار گرفتن متهمان در پایگاه کارآگاهان متوجه شدند مدارک و اسناد مکشوفه پنجم اردیبهشت ماه از داخل منزلی واقع در استان مرکزی شهرستان دلیجان سرقت شده است و هر دو متهم دارای ۹ فقره سابقه کیفری به ویژه در امر سرقت منزل بودند و به ۳ فقره سرقت منزل در شهر تهران اعتراف کردند.
این مقام پلیسی عنوان کرد: سعید که به عنوان سرکرده باند نقش اصلی را در سرقت‌ها داشت، گفت که همه سرقت‌ها بعد از تاریک شدن هوا انجام گرفته است و منازلی را که بالکن یا پنجره بدون حفاظ داشت، انتخاب می‌کردیم و اموالی از قبیل طلاجات، سکه، وجوه نقد، ارز خارجی، ساعت‌های مچی و ... را سرقت می‌کردیم و در شهر تهران بیش از ۴ میلیارد ریال بدست آورده ایم.
وی تصریح کرد: وقتی کارآگاهان از سعید علت حمل اسلحه گرم را پرسیدند، وی اقرار کرد در تمامی سرقت‌هایی که انجام دادیم با اطمینان از خالی بودن منازل وارد آن‌ها می‌شدیم، ولی اسلحه را همراه خود می‌بردم تا در صورتی که صاحبخانه آمد برای فرار بتوانیم از آن استفاده کنیم.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان که با شیوه و شگرد بالکن یا پنجره روی مبادرت به سرقت از منازل شهروندان در سطح شهر تهران می‌کردند، در مجموع ۳ فقره سرقت شناسایی شد و پس از تکمیل تحقیقات با دستور مقام قضایی هر دو سارق روانه زندان شدند.
وی گفت: تحقیق در خصوص جزئیات پرونده ادامه دارد.
سرهنگ تیموری، رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد
دستگیری دزدان موتورسیکلت گرانقیمت در پاسداران
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری ۲ مرد و یک زن خبر داد که با همدستی یکدیگر موتور سیکلت گران قیمتی را سرقت کرده بودند و قصد داشتند موتورسیکلت ۲ میلیاردی را به قیمت ۳۰۰ میلیون ریال بفروشند.
سرهنگ جهانشاه تیموری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عنوان داشت، ۲ مرد و یک زن موتور سیکلت گرانقیمتش را به سرقت برده اند.
وی افزود: تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند و مال باخته که مرد جوانی بود، اظهار داشت چندی قبل با دختر جوانی آشنا شدم و چند بار برای ملاقات و دیدار با هم به یک کافی شاپ در خیابان پاسداران رفتیم و امروز در خیابان نبرد جنوبی بودیم که ناگهان ۲ مرد سوار بر موتور جلوی راهمان را بستند و ادعا کردند که برای خواهر آن‌ها ایجاد مزاحمت کردم.
این مقام پلیسی با بیان اینکه ۲ موتور سوار با استفاده از تجهیزات دفاعی، پسر جوان را از موتور پیاده و سپس یکی از آن‌ها سوار بر موتور سیکلت گرانقیمت شده و همراه دختر جوان از صحنه فرار کردند، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد، دختر جوان در نقش طعمه با پسر جوان طرح دوستی ریخته است.
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ماموران برای به دست آوردن سرنخ از دزدان به کافی شاپی که محل قرار ملاقات دختر و پسر جوان بود، رفته و مشاهده کردند دزدان یعنی ۲ مرد و یک دختر جوان در داخل کافی شاپ حضور دارند.
سرهنگ تیموری با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: ۲ مرد جوان به محض مشاهده ماموران با در دست داشتن تجهیزات دفاعی و سلاح سرد به سمت ماموران حمله کردند که تیم پلیسی با استفاده از فنون رزمی موفق به دستگیری ۲ متهم مرد شدند و مامور پلیس زن نیز که در محل حضور داشت دختر جوان را دستگیر کرد.
وی افزود: متهمان که ابتدا مشخصات دروغین به پلیس اعلام کرده بودند در ادامه تحقیقات مشخصات درست این سارقان به دست آمد و مشخص شد که هر ۳ متهم از متهمان سابقه دار در زمینه سرقت، کیف قاپی و زورگیری هستند.
رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت سرقتی را ۲ میلیارد ریال برآورده کرده اند، گفت: ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که آن‌ها قصد داشتند موتورسیکلت ۲ میلیاردی را به قیمت ۳۰۰ میلیون ریال بفروشند.
سرهنگ تیموری در پایان گفت: هر سه متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ بهرامی، رئیس کلانتری ۱۷۲ حرم عبدالعظیم
دستگیری سارقان حرفه‌ای خودروی ام وی ام قرمز رنگ
رئیس کلانتری ۱۷۲ حرم عبدالعظیم از دستگیری سارقان حرفه‌ای خودروی ام وی ام قرمز رنگ ۲ ساعت پس از سرقت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میررضا بهرامی گفت: مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن خودروی MWM قرمز رنگش از سوی سارقان پراید سوار خبر داد که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با حضور در خیابان بهشتی، اطلاع پیدا کردند که مرد جوان پس از بنزین زدن در پمپ بنزین سوار بر خودرویش بود تا اینکه در مقابل یک سوپرمارکت پارک می‌کند و در حالی که سوئیچ روی خودرو بوده برای خرید به سوپر مارکت می‌رود که در این لحظه ۲ مرد پراید سوار در کنار خودرو پارک کرده و یکی از آن‌ها خود را به پشت فرمان خودروی ام وی ام رسانده و پا به فرار می‌گذارد.
این مقام پلیسی ادامه داد: در صحنه فرار دزدان شاگرد مغازه سوپر مارکت که قصد داشته مانع فرار دزدان شود خود را به خودروی ام وی ام آویزان می‌کند، اما با توجه به حرکت سارق خودرو، پسر جوان روی زمین افتاده و از ناحیه پا دچار جراحت می‌شود.
رئیس کلانتری ۱۷۲ حرم عبدالعظیم گفت: ماموران با شناسایی مشخصات خودرو، پلاک انتظامی هر دو خودرو را به گشت‌های کلانتری گزارش می‌کنند تا اینکه پس از ۲ ساعت ماموران گشت کلانتری خودروی پراید را که ۲ هفته قبل در منطقه قلعه نو به سرقت رفت است مشاهده می‌کنند و تعقیب و گریز پلیسی آغاز می‌شود تا اینکه پس از ۲۰ دقیقه خودروی سرقتی متوقف و سارق جوان دستگیر می‌شود.
سرهنگ بهرامی عنوان کرد: سارق جوان پس از دستگیری پسر خاله اش را لو داد و اعتراف کرد که خودروی ام وی ام قرمز رنگ دست پسرخاله اش است که با هماهنگی‌های قضایی سارق ام وی ام قرمز رنگ جاده ورامین دستگیر می‌شود.
وی افزود: سارقان که به تازگی از زندان آزاد شدند و از دزدان سابقه دار هستند اعتراف کردند که در زمان ۳ ماه ۱۲ فقره سرقت خودرو مرتکب شده اند.
سرهنگ بهرامی در پایان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرگرد قربان زاده، رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد
دست سارقان فروشگاه محدوده حسن آباد رو شد
رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد از دستگیری ۳ سارق فروشگاه محدوده حسن آباد خبر داد و گفت: متهمان با تخریب دیوار فروشگاه، اموال آن را سرقت کرده بودند.
سرگرد جواد قربان زاده در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، گفت: شکایتی مبنی بر سرقت اموال فروشگاهی معتبر در محدوده کلانتری طرح و رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که سارق یا سارقان با تخریب دیوار فروشگاه وارد آنجا شده و اموال از قبیل کیسه‌های برنج و زعفران سرقت کرده اند.
این مقام پلیسی با اشاره به اینکه ماموران در تحقیقات میدانی موفق شدند یک دستگاه خودروی سواری تیبا که در تمامی صحنه‌های سرقت حضور داشت به دست بیاورند، افزود: پس از بررسی مشخصات خودرو و استعلام مشخصات خودرو از مرکز کنترل پلیس پایتخت راننده آن شناسایی شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با شناسایی محل سکونت راننده خودروی تیبا دستور دستگیری راننده و ورود به منزلش از مرجع قضایی اخذ شد، گفت: ماموران به محل سکونت راننده خودرو اعزام و موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
کلانتر محله حسن آباد بیان داشت: در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال سرقتی از قبیل برنج و زعفران کشف و متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت از فروشگاه با همدستی دو تن از دوستانش معترف شد.
وی ابراز داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه اظهار کرد، با همدستانم در زندان آشنا شدم تصمیم گرفتیم پس از رهایی از زندان با هم کار کنیم.
سرگرد قربان زاده با بیان اینکه در دو عملیات مستقل دیگر با دستور قضایی هر دو همدست راننده خودرو شناسایی و دستگیری شدند، افزود: متهمان با اعتراف صریح به جرم ارتکابی در خصوص شیوه سرقتشان اظهار داشتند، با استفاده از مغازه مجاور فروشگاه که تخلیه شده بود دیوار فروشگاه را تخریب و به راحتی وارد فروشگاه می‌شدیم و کالا‌های فروشگاه را سرقت می‌کردیم.
رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در پایان اظهار داشت: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینم از طرز تهیه آش گوشت + فیلم