شناسایی مدیران مستعد مناصب سیاسی از طریق برگزاری آزمون در سمنان


شناسایی مدیران مستعد مناصب سیاسی از طریق برگزاری آزمون در سمنان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان از برگزاری آزمون تعیین صلاحیت، شناسایی و جذب نیروهای درون سازمانی مستعد برای انتصابات سیاسی استانداری سمنان در 30 خرداد ماه امسال خبر داد.

حسن سعدالدین 19 خردادماه در کمیته آموزش دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۳۱ نفر از نیروهای درون سازمانی استانداری سمنان متقاضی شرکت در این دوره هستند که آخر ماه جاری برگزار خواهد شد..

وی فراهم سازی زمینه برگزاری آزمون تعیین صلاحیت، شناسایی و جذب نیروهای دورن سازمانی مستعد برای انتصابات سیاسی را از جمله وظایف دفتر برنامه‌ریزی استانداری برشمرد و افزود: دفتر برنامه‌ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری این آزمون در سلامت کامل برگزار خواهد کرد.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی ، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با اشاره به شرایط خاص ناشی از کروناویروس در کشور تصریح کرد: این آزمون در تاریخ به صورت مجازی از طریق سامانه جام (سامانه جامع آموزش وزارت کشور) به صورت همزمان با سایر استانداری‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

سعدالدین با اشاره به فعالیت‌های آموزشی دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خاطرنشان کرد: دفتر برنامه ریزی در سال گذشته ۵۵ دوره آموزشی برگزار و در همین ارتباط تا پایان سال به دو هزار و ۶۳۸ نفر آموزش های تخصصی و عمومی را ارائه داده است.

وی با اشاره به تداوم آموزش‌ها در شرایط کرونایی فعلی افزود: آموزش در سال ۹۹ منوط به ارتقاء دوره های مجازی است و در این راستا افزایش ظرفیت ها و مهیا ساختن زیرساختهای لازم مورد نیاز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه