کارتن اسباب کشی مناسب چگونه باعث افزایش سرعت در اسباب کشی میشود؟


امروزه برای اسباب کشی انواع بار و به خصوص لوازم منزل، از کارتن های اسباب کشی مخصوص استفاده می شود که شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت میکنند که شرکت معروف فعال در این زمینه مجموعه اسباب کشی ایزی پک میباشد که با سابقه درخشان در زمینه اسباب کشی فعالیت دارند.

به گزارش افکارنیوز،

کارتن اسباب کشی، یکی از لوازم بسیار پرکاربرد در امر اسباب کشی و انتقال بار است و قطعا فواید بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم تا شما را دقیق تر با این نوع کارتن ها آشنا کرده و علت تاکید بر استفاده از کارتن های اسباب کشی را عنوان کنیم. پیشنهاد می کنیم با ما همچنان همراه باشید.

کارتن اسباب کشی

امروزه برای اسباب کشی انواع بار و به خصوص لوازم منزل، از کارتن های اسباب کشی مخصوص استفاده می شود که شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت میکنند که شرکت معروف فعال در این زمینه مجموعه اسباب کشی ایزی پک میباشد که با سابقه درخشان در زمینه اسباب کشی فعالیت دارند. شاید در گذشته به این موضوع توجه چندانی نمی شد. اما این موضوع برای افرادی که مجبور هستند، تقریبا هر سال لوازم خود را جا به جا کنند، از اهمیت دوچندانی برخوردار است. در این شرایط و با انتقال مداوم لوازم، احتمال آسیب وارد شدن به آنها زیاد است. به همین دلیل می بایست برای انتقال اسباب و لوازم منزل از کارتن های اسباب کشی استفاده نمود. گذشته از این ها بارها دیده شده است که در حین اسباب کشی بسیاری از لوازم گم می شوند. بسته بندی لوازم به ما این کمک را می کند که کمتر دچار چنین مشکلاتی شویم.

مشخصات کارتن اسباب کشی

کارتن اسباب کشی، یکی از ملزومات ضروری در هنگام جابجایی و حمل بار و به خصوص انتقال لوازم منزل و لوازم حساس می باشد. این کارتن ها کاملا مقاوم و استاندارد تولید شده و بسته به نوع کاربری در انواع مختلفی وجود دارند. در صورتی که شما می خواهید محصولات تولیدی خود را با برند خودتان عرضه کنید، باید عرض کنیم که این کارتن ها دارای محل درج نام و برند شرکت و نوع محصول می باشد. گذشته از این ها باید به تنوع در ابعاد نیز اشاره کنیم. برای جابجایی لوازم مختلف از لوازمی در ابعاد کوچک گرفته تا لوازم بزرگ، کارتن های مخصوصی تولید شده است که شما بسته به نوع لوازم، می توانید از هر یک از آنها استفاده نمایید. اغلب کارتن های اسباب کشی در نوع چاپ تک رنگ هستند. اما در موارد خاص می توان از چاپ رنگی نیز روی آن استفاده کرد. قیمت کارتن اسباب کشی بسته به نوع و سایز آن می تواند متفاوت باشد. قطعا هر چه سایز جعبه بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

اهمیت استفاده از کارتن های اسباب کشی

وقتی صحبت از کارتن اسباب کشی به میان می آید، اولین تصور شما احتمالا اسباب کشی منزل است. البته یکی از کاربردهای بسیار زیاد کارتن های اسباب کشی به همین منظور است. اما باید توجه داشت که از کارتن های اسباب کشی در موارد متعددی استفاده می شود. در برخی از این مواد حتی نمی توان تصور کرد که بتوان بار و اسباب را بدون بسته بندی در کارتن، جا به جا کرد. برای مثال در حمل وسایل شکستنی نظیر لامپ نمی توان این نوع لوازم را بدون بسته بندی جا به جا کرد. پس با این تفاسیر به یکی از دلایل حمل اسباب با کارتن پی بردیم و آن حفظ سلامت بار است. در هنگام حمل و جابجایی لوازم ممکن است بار دچار آسیب شود. در شرایطی که از تجهیزات استاندارد نظیر کارتن و فیبر در داخل جعبه ها استفاده شود، خطر آسیب وارد شدن به هر یک از لوازم تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. ضمن این که کارتن اسباب کشی و بسته بندی لوازم، به شما این کمک را می کند که به لوازم خود نظم دهید و در هنگام تخلیه بار دچار سردرگمی نشوید. بسته بندی در کارتن، نحوه حمل بار را نیز آسان می کند.

کارتن اسباب کشی مناسب چگونه باعث افزایش سرعت در اسباب کشی میشود؟

کارتن اسباب کشی مناسب چگونه باعث افزایش سرعت در اسباب کشی میشود؟

کارتن فریت چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مهم ترین بخش های که باید در هنگام اسباب کشی به خارج از کشور باید رعایت کنیم این است که از کارتن مناسب استفاده کنیم، کارتن های مناسب برای استفاده در اسباب کشی خارج از کشور کارتن فریت نام دارد.تنها کارتن فریت است که در هنگام اسباب کشی به خارج از کشور باید از آن استفاده کرد و شرکت هایی که این کار را انجام میدهند فقط با این نوع از کارتن ها سر و کار دارند که برای خرید کارتن فریت نیز میتوانید به لینک قبل مراجعه فرمایید.

کاربرد کارتن های اسباب کشی

یکی از علل تنوع در کارتن های اسباب کشی از نظر ابعاد و سایز و جنس کارتن ها، وجود کاربردهای بسیار زیاد برای این کارتن ها می باشد. در موارد مختلف می توان از کارتن های اسباب کشی استفاده نمود که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بسته بندی مواد غذایی بسته بندی محصولات صنعتی بسته بندی لوازم خانگی بسته بندی ظروف چینی بسته بندی البسه و کفش

این موارد در خصوص بسته بندی لوازم منزل صادق است. هرچند که از کارتن ها در بسته بندی موارد دیگر از جمله کسب و کارهای مختلف استفاده می شود.

کارتن اسباب کشی مناسب چگونه باعث افزایش سرعت در اسباب کشی میشود؟

کارتن مناسب اسباب کشی

برای اسباب کشی لوازم منزل می بایست از کارتن های مخصوص استفاده کرد. اگر لوازمی که قصد بسته بندی آنها را دارید، وسایل سبکی هستند، می توانید از کارتن های 3 لایه استفاده کنید. اما برای بسته بندی لوازمی که وزن بیشتری دارند و نیاز به استحکام بیشتری است، می توان از کارتن های 5 لایه استفاده کرد. در خصوص اندازه و ابعاد کارتن نیز باید به نوع باری که می خواهیم بسته بندی کنیم، توجه کنیم. قطعا بارهایی با حجم و ابعاد بالا، جعبه ها و کارتن اسباب کشی بزرگ تری را می طلبند. به همین منوال برای بسته بندی لوازم جزئی تر می توان از کارتن های کوچک استفاده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا