66 پروژه کشاورزی در فارس آماده افتتاح است


66 پروژه کشاورزی در فارس آماده افتتاح است

شیراز-ایرنا-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی 66 پروژه با اعتباری بالغ بر 885 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 226 نفر در این استان آماده افتتاح است.

محمد مهدی قاسمی سه‌شنبه با اشاره به اینکه طرح های مذکور در زمینه های صنایع تبدیلی و غذایی، آب و خاک، تولیدات گیاهی و دامی است و از طرح های مذکور دو هزار و ۱۴۵ نفر بهره مند می شوند، اضافه کرد: بیش از ۴۵۹ میلیارد ریال تسهیلات و افزون بر ۴۴ میلیارد ریال اعتبارات دولتی به پروژه های مذکور اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه بیست و هفتم خرداد جاری پروژه های شاخص بخش کشاورزی به صورت همزمان در کل کشور به شکل غیرحضوری و ویدئو کنفرانس توسط وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می شود،گفت: در استان فارس پنج پروژه توسط وزیر جهاد کشاورزی گشایش خواهد یافت.

قاسمی با اشاره به اینکه هفته جهاد کشاورزی از بیست و یکم خرداد جاری آغاز می شود و تا بیست و هفتم این ماه ادامه دارد افزود: شعار محوری این هفته "جهاد کشاورزی، جهش تولید و امنیت غذایی" تعیین شده است.

وی به تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره) وشهدا اشاره کرد و گفت: آغاز گر هفته جهاد کشاورزی گلباران قبور شهداست و در طول این ایام تجلیل از خانواده معظم شهدای جهاد کشاورزی این استان در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس افزود: مستند کوتاه، کلیپ، اینفوگرافیک در زمینه فعالیت های بخش کشاورزی توسط این سازمان تهیه و در فضای مجازی پخش می شود که سوالاتی برای مسابقه از موضوعات پخش شده در این هفته برگزار می شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: پوشش خبری مراسم و برنامه های اجرایی هفته جهاد کشاورزی با دعوت از اصحاب رسانه در این استان و با رعایت تمام موازین بهداشتی صورت می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان