روایتی هولناک از کودکانی که به چنگال دانشجوی شیطان پرست افتادند


یک دانشجوی ایتالیایی که رهبری فرقه شیطان پرستی را بر عهده داشته، به اذیت و آزار جنسی نوجوانان پرداخته و آن‌ها را وادار به خوردن گوشت انسان می‌کرده است.

صراط:
متئو والدامبرینی، که خود را شیطان (Il Diavolo) می‌نامیده، بدنبال اتهامات شوکه کننده‌ای که علیه وی شده، در ایتالیا دستگیر شده است. رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده اند که والدامبرینی به ۱۳ مورد خشونت جنسی، برده داری و تملک تصاویر سوء استفاده از کودکان متهم شده است.

دانشجوی شیطان پرست ایتالیایی متهم به خوراندن گوشت انسان به کودکان شد

او در استان پراتو در منطقه شمالی توسکانی دستگیر شده است. والدامبرینی متهم است که رهبری یک فرقه مذهبی شیطان پرستی را بر عهده داشته و اعضای فرقه را به انجام اعمال جنسی با خود به بهانه بدست آوردن قدرت‌های فراطبیعی وادار کرده است. بر اساس گزارش ها، او دستکم ۱۳ نفر نوجوان و جوان که برخی ۱۷ ساله بوده اند را در جنگل‌های پراتو بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ مورد خشونت جنسی قرار داده است. رسانه‌های محلی ادعا کرده اند که متهم، که در دانشگاه فیرنزه مشغول تحصیل است، به قربانیان خود گفته که آن‌ها برای نجات دنیا انتخاب شده اند.

گفته می‌شود که وی قربانیان خود را از میان افراد آسیب پذیر و از طریق فضای مجازی و همچنین تبلیغ و عضوگیری از طریق اعضای گروه انتخاب می‌کرده است. ادعا می‌شود که وی یک «مراسم مذهبی رستاخیز» ترتیب داده بود که در آن توسط اعضای جدید فرقه خود خفه شده و بعد از تظاهر به مردن، به یکباره از جا بلند شده و ادعای بازگشت به زندگی و رستاخیز می‌کرده است. وی همچنین قربانیان خود را تهدید می‌کرده تا سوء استفاده‌های او را به پلیس گزارش نکرده و همچنین به یکی از دختران قربانی خود گفته در صورتی که با وی رابطه جنسی برقرار نکند، خواهر هفت ساله و والدین او خواهند مرد.

والدامبرینی به برخی از قربانیان خود نیز گفته بود که با برقراری رابطه جنسی با او از دست شیاطین درون خود رها خواهند شد. روزنامه محلی کوریر مدعی شده که در غروب روز کریسمس ۲۰۱۸، این دانشجوی شیطان صفت به قربانیان خود گفته «گوشت انسانی» را بخورند که به ادعای او از یک مرد فلورانسی که جسد می‌فروخت خریداری کرده بود. مشخص نیست که آن گوشت واقعاً گوشت انسان بوده یا خیر. قربانیان مجبور بوده اند تصاویر برهنه خود را برای رهبر فرقه ارسال کنند و از آنجایی که برخی از این افراد پایین‌تر از سن قانونی (۱۸ سال) هستند، والدامبرینی به پورنوگرافی کودکان نیز متهم شده است.

بر اساس گزارش ها، مراسم مذهبی این فرقه شیطان پرستی با خشونت فیزیکی مداوم همراه بود که در آن به قربانیان گفته شده بود دست هایشان گاز گرفته شود تا قدرت‌های ماوراءالطبیعه بدست آوردند «مانند خون آشام‌ها و گرگینه ها» و اینکه متهم ادعا کرده که پیروان او می‌توانند به موجودات مختلفی تبدیل شوند. این پرونده در ابتدا برای ۴ قربانی باز شده بود، اما اکنون بر تعداد قربانیان افزوده شده و همچنان ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت