مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد
مدیرکل نظارت بر دفاتر پیشخوان از تمدید مهلت تکمیل اطلاعات دارندگان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستائی در سامانه ارزیابی این دفاتر تا پایان تیر ماه خبر داد.
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام حیشاد، مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری، گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، بررسی عملکرد و نظارت مطلوبتر بر آنان به صورت برخط راهاندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در این سامانه به صورت برخط است افزود: با راهاندازی این سامانه، رتبهبندی دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس خدمات دستگاهها براساس رتبهای که دفاتر در این سامانه کسب میکنند به آنها واگذار میشود.
حیشاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه تصریح کرد: ارزیابی دفاتر از تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا پایان تیر ماه ۹۹ میتوانند با مراجعه به این سامانه به آدرس prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir ، منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبهبندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.
بیشتر بخوانید
دیدار مدیر عامل شرکت ملی پست با خانواده یکی از همکاران قربانی کروناانتهای پیام/