ضرب‌الاجل معاون استاندار آذربایجان‌غربی برای مدیریت فاضلاب واحدهای تولیدی


ضرب‌الاجل معاون استاندار آذربایجان‌غربی برای مدیریت فاضلاب واحدهای تولیدی

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اهمیت سلامت عموم در کنار بحث تولید و حمایت از آن گفت: واحدهای تولیدی یک هفته فرصت دارند تا فاضلاب و پساب‌ خود را مدیریت کنند.

آیدین رحمانی رضائیه روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی ارومیه اظهار داشت: یک هفته به کارخانه‌ها فرصت داده می‌شود تا طرح‌های خود را برای کنترل و هدایت فاضلاب ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تحریم‌های ظالمانه دولت‌های مستکبر بایستی با هماهنگی و اتحاد به سمت تولید حرکت کنیم، گفت: زمینه و بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاری جدید و ایجاد شرایط مناسب برای ارتقای تولید نیازمند توجه به زیرساخت‌هاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با تأکید بر زمینه‌سازی و بسترسازی در منطقه برای جذب سرمایه و سرمایه‌گذار، افزود: دولت در راستای احقاق جهش تولید و برطرف کردن موانع سرمایه‌گذاری وظایفی برعهده دارد که انجام می‌دهد.

رحمانی با بیان اینکه یکی از موانع سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی بوروکراسی اداری است، بیان کرد: جلب نظر مردم نقش مهمی در فضاسازی برای جذب سرمایه‌گذاری دارد و همین موضوع در جهش تولید موثر است زیرا تحقق نیافتن آن سبب خواهد شد نتوان سرمایه‌های بیشتری را جذب کرد.

وی با تاکید بر این امر که جهش تولید نباید ابزاری برای سوءاستفاده عده‌ای شود افزود: مدیریت فاضلاب و پساب کارخانه‌های استان باید توسط خودشان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ پرداخت و تخصیصی از منابع دولتی حتی در صورت توان برای این موضوع در نظر گرفته نمی‌شود اضافه کرد: در راستای حمایت از تولید و تولیدکننده تسهیلات کم‌درصد در نظر گرفته می‌شود.

در این نشست مقرر شد، مسئله فاضلاب و پساب کارخانه‌های آذربایجان‌غربی مورد رسیدگی اعضای جلسه قرار گیرد تا مشکل این بخش در سریع‌ترین زمان ممکن حل و فصل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش