زورخانه شهید سپهبد سلیمانی در غرب پایتخت افتتاح شد


زورخانه شهید سپهبد سلیمانی در غرب پایتخت افتتاح شد

تهران- ایرنا- سالن ورزشی زورخانه ای شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولان ورزشی کشور و استان تهران شامگاه سه شنبه در منطقه 22 پایتخت گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مراسم روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه ای با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سردار آذرنوش رییس سازمان بسیج ورزشکاران، مصطفی حسین خانی ملی پوش سابق کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

همچنین سجاد گنج زاده (کاراته) حمیده عباسعلی(کاراته)، مصطفی حسین‌خانی(کشتی)، هادی طباطبایی (فوتبال) از ورزشکاران تهران به عنوان مروجان فرهنگ پهلوانی معرفی شدند.

رضا گل‌محمدی در این مراسم با بیان اینکه روح و منش فرهنگ پهلوانی در فرهنگ کشورمان عجین شده است گفت: ورزشکاران کشورمان در شرایط شیوع کرونا و همچنین در ماه مبارک رمضان به یاری مردم شتافتند و در طرح کمک مومنانه خود باردیگر فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را هویدا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: قهرمانان ورزشی به عنوان الگو می توانند بسیاری از مشکلات را مرتفع کرده و فرهنگ احترام به بزرگتر و ارزش ها را در جامعه گسترش دهند.

همچنین در این مراسم گود زورخانه ای که عملیات بازسازی آن از سه سال پیش توسط شهرداری آغاز شده بود با حضور مسولان ورزشی کشور افتتاح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس