برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس


برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره زمان برگزاری آزمون جامع دکتری این دانشگاه و شیوه حضوری و مجازی بودن آن به بیان توضیحاتی پرداخت.

برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

محمدرضا کلباسی مسجدشاهی معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات این دانشگاه برای برگزاری آزمون جامع دکتری، گفت: در حال رایزنی و توافق با معاونت دانشجوی دانشگاه هستیم تا دانشکده‌ها به صورت محدود (یک الی دو روز) هماهنگی لازم برای حضور دانشجویان دکتری را فراهم کنند. تا این دانشجویان به مدت چند روز در خوابگاه‌ها حاضر شوند و بخش کتبی آزمون به صورت حضوری برگزار شود.

کلباسی اظهار کرد: آزمون جامع دکتری دارای دو مرحله شفاهی و کتبی است و در صددیم تا زمینه برگزاری مرحله کتبی این آزمون را به صورت حضوری فراهم کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: پس از برگزاری حضوری آزمون کتبی، بخش دوم آزمون جامع دکتری (بخش شفاهی) را به صورت مجازی و از طریق سامانه‌های دانشگاه فراهم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

فعالیت حضوری دانشجویان دکتری تربیت مدرس آغاز شد

کلباسی یادآوری کرد: اگر حضور دانشجویان دکتری برای کلاس‌های عملی با موفقیت به پایان برسد و باعث شیوع ویروس نشود سیاست ورود دانشجویان به صورت جزئی به دانشگاه را ادامه می‌دهیم.

برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس

آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس چه زمانی برگزار می‌شود؟

او درباره زمان برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: تا شهریور برای گروه‌هایی که آزمون جامع دارند زمان در نظر گرفته ایم و محدودیت‌های زمانی را با توجه به شرایط کرونایی برداشته ایم. مقرر شده است هر زمان که دانشکده‌ها بتوانند هماهنگی لازم را برای برگزاری آزمون انجام دهند و دانشجو‌ها آمادگی شرکت در آزمون را داشته باشند همکاری و هماهنگی‌های لازم انجام شود.

نحوه احراز سلامت دانشجویان برای ورود به دانشگاه تربیت مدرس

معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس درباره نحوه احراز سلامت دانشجویان، گفت: دانشجو‌یانی که کلاس عملی دارند باید فرم گواهی سلامت را تکمیل کنند و اعلام کنند که سالم هستند. همچنین آن دسته از دانشجویانی که اعلام کنند خودشان یا یکی از اعضای خانواده آنها آلوده به کرونا هستند اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت. اگر حین دوره سه هفته‌ای که برای دروس عملی دانشجویان دکتری در نظر گرفته شده است دانشجویی به بیماری کرونا آلوده شود تدابیر لازم به تناسب شرایط اتخاذ خواهد شد.

کلباسی درباره گرفتن تست کرونا از دانشجویان مطرح کرد: در حال رایزنی هستیم تا از تمام دانشجویانی که در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند به صورت رایگان تست کرونا گرفته شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !