فرصت دوباره برای بازماندگان از خرید طلا


به نظر می رسد طلا روزهای خوبی را در پیش رو دارد و به سمت بالا رفتن بیشتر قیمتش حرکت می کند.

فرصت دوباره برای بازماندگان از خرید طلا

به نظر می رسد طلا روزهای خوبی را در پیش رو دارد و به سمت بالا رفتن بیشتر قیمتش حرکت می کند.

پس اعلام فدرال رزرو یعنی بانک مرکزی آمریکا مبنی بر عدم تغییرنرخ بهره طلا شروع به افزایش قیمت کرد.پیش بینی می شود نرخ بهره تا سال 2022 هیچ افزایش نرخی نداشته باشد. در حال حاضر نرخ بهره در بازه ی 0 تا 0.25 قرار دارد.

بعد از ظهر چهارشنبه صندوق جهانی پول در بیانیه ای اعلام کرد که از تمام ابزار های خود برای حمایت ازاقتصاد آمریکا استفاده خواهد کرد. در ادامه این بیانیه ضمن اشاره به بیماری کووید-19 و مشکلاتی که برای اقتصاد وجود آورده است گفته شد کاهش شدید فعالیت های اقتصادی و مشاغل مختلف و تقاضای ضعیف نفت باعث شده تا بهبود وضعیت اقتصادی دچار مشکل شود.

فرصت دوباره برای بازماندگان از خرید طلا

بانک مرکزی آمریکا با وجود بهبود وضعیت شغلی در ماه گذشته شرایط سخت اقتصادی را برای ایالات متحده آمریکا پیش بینی می کند.

به همین دلایل بانک مرکزی آمریکا می خواهد در حال حاضر نرخ بهره را تا پایان سال به همین صورت ادامه دهد. کارشناسان پیش بینی می کنند که با توجه به شرایط موجود ممکن است این بانک تا پایان سال آینده نیز نرخ بهره را افزایش ندهد.

با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تا ترمیم اقتصاد جهانی انتظار می رود قیمت طلا همچنان مسیری صعودی را در پیش بگیرد و اگر تا سال آینده وضعیت اقتصادی بهبود نیابد ممکن است قیمت طلا را در مرز های بالا نیز مشاهده کنیم.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایران/۴.۷ میلیارد دلار سررسید شد | 23.5 هزار پیشرفت ۹۳ درصدی مسکن مهر و اتمام آن تا پایان سال | 5.7 هزار آغاز فروش مزدا 3 جدید+قیمت | 1.4 هزار مقاوم ترین گروه خونی در برابر کووید۱۹ شناخته شد | 35.6 هزار سومین قیمت ارز در صرافی ملی /دلار در آستانه ورود به کانال ۱۸ هزار تومان/ رشد نرخ رسمی ۲۲ ارز | 1.3 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی