شگرد جالب پلنگ برای شکار میمون روی درخت!


شگرد جالب پلنگ برای شکار میمون روی درخت!

رکنا: پلنگی که در صدد شکار میمون فرار کرده به روی درخت بود از شگردی جالب استفاده کرد.

به گزارش رکنا، دنیای حیوانات دنیای شگفت انگیزی است. آن‌ها از روی غریضه و تنها زمانی که گرسنه می‌شوند اقدام به شکار می‌کنند. هر یک از حیوانات شگرد‌هایی خاص را برای شکار طعمه‌های خود بکار می‌برند. در مقابل طعمه‌ها نیز با بکارگیری شگرد‌های خاص تلاش می‌کنند تا از دست شکارچیان خود فرار کنند.

ویدئویی قدیمی که دوباره به ویدئویی داغ تبدیل شده است شگرد‌های متقابل یک طعمه و شکارچی قهار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو میمونی که روی زمین از دست یک پلنگ جان سالم بدر برده بود با رساندن خود به بالای درخت تلاش کرد تا از دست آن فرار کند. در این ویدئو این میمون در حالی که خود را به انتهای شاخه‌ای نازک از این درخت رسانده تلاش می‌کند تا از مرگ بگریزد. انتهای شاخه نازک درخت آخرین پناهگاه این حیوان در مقابل شکارچی‌ای است که قادر به رفتن به آنجا نیست. در این ویدئو مشاهده می‌شود این پلنگ نیز در مقابل شگرد میمون با تکان دادن شاخه سعی می‌کند این حیوان را به پایین پرت کرده و شکار کند. سرانجام پلنگ که با تکان دادن شاخه موفق به پرتاب میمون نمی‌شود ناکام مانده و به پایین درخت باز می‌گردد.

تاریخ دقیق تهیه این ویدئو سال ۲۰۱۳ و محل تهیه آن پارک حیات وحش «سابی سَندس گِیم» آفریقای جنوبی بوده است. این ویدئو توسط شخصی با نام «گِری پارکر» تهیه شده است. این ویدئو به تازگی توسط «سوسانتا ناندا»، جنگلبان هندوستانی مجددا در توئیتر بازنشر شده است. آقای ناندا در توضیح این ویدئو نوشت: «صحنه‌ای نادر که در آن پلنگ برای تهیه غذا (شکار میمون) اقدام به تکان دادن درخت کرد.»

گفتنی است؛ این ویدئو پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۲۵۰۰ بیننده داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !