شارژ بی‌سیم به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌رسد


شارژ بی‌سیم به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌رسد

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ قصد دارد قابلیت شارژ بی‌سیم را به گوشی‌های میان‌رده خود اضافه کند.

شارژ بی‌سیم به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌رسد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری گلکسی A سامسونگ در حال حاضر محبوب‌ترین رده گوشی هوشمند این شرکت است و به نظر می‌رسد در آینده حتی می‌تواند موفقیت آن بیشتر هم شود. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ برای حفظ جنبه رقابتی محصولات خود، قصد دارد شارژ بی‌سیم را به تلفن‌های سری A ارزان قیمت‌تر خود اضافه کند.

گوشی‌های میان‌رده‌ای که قابلیت شارژ بی‌سیم را دریافت می‌کنند

در حال حاضر، تنها گلکسی A90 با تراشه Snapdragon 855، جدا از پرچمداران سری گلکسی S و نوت، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. با این حال، افراد آشنا با این موضوع گفته‌اند که سامسونگ به زودی می‌تواند این ویژگی را به خطوط مقرون به صرفه‌تر گلکسی A50 و گلکسی A70 برساند. این مسئله به احتمال زیاد در تلفن‌های جایگزین گلکسی A51 5G و گلکسی A71 5G اتفاق می‌افتد، زیرا حتی این دو دستگاه نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

فیسبوک قسمتی از مدیریت گروه‌هایش را به دست رنگین‌پوست‌ها خواهد سپرد

شارژ بی‌سیم به گوشی‌های میان‌رده سامسونگ می‌رسد

دلیل سامسونگ برای افزایش دستگاه‌های دارای قابلیت شارژ بی‌سیم

تصمیم سامسونگ مبنی افزایش دستگاه‌های دارای شارژ بی‌سیم با هدف جبران کاهش تقاضای کاربران برای پرچمداران این شرکت در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه آیفون SE اپل نیز در بخش زیر ۵۰۰ دلاری خود دارای شارژ بی‌سیم است، حرکت جدید سامسونگ کاملا منطقی به نظر می‌رسد. بنابراین چه زمانی می‌توانید انتظار شارژ بی‌سیم در تلفن‌های ارزان قیمت سامسونگ را داشته باشید؟ در گزارشی که اخیرا منتشر شده، مدل ۲۰۲۱ گلکسی A که قرار است در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود، نامزد اصلی این ویژگی هستند.

طبق گفته‌ها، سامسونگ می‌تواند با شرکت‌های Hansol Technics یا Amotech مستقر در کره جنوبی توافق کند. به نظر می‌رسد صحبت‌هایی نیز با شرکت Chemtronics مستقر در هند، که سیستم‌های شارژ بی‌سیم را برای گلکسی S20 فراهم کرده، در حال انجام است. با این حال، سامسونگ هنوز هم برای پایین آمدن هزینه دستگاه برای ماژول‌ها باید مذاکرات قیمت را با این شرکت‌ها انجام دهد.

این اولین بار نیست که ما خبری از سامسونگ می‌شنویم که می‌گوید شارژ بی‌سیم را به تلفن‌های ارزان‌تر اضافه می‌کند. این اقدام برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ گزارش شد وقتی سامسونگ تائید کرد که در تلاش است تا فاصله بین تلفن‌های میان‌رده و پریمیوم را کاهش دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص