واژگونی مینی بوس در قزوین و مصدومیت 20 نفر


واژگونی مینی بوس در قزوین و مصدومیت 20 نفر

قزوین - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین-کرج ورودی شهرک کاسپین با 20 مصدوم خبر داد.

حکمت الله هاشمی بامداد جمعه در این رابطه اظهار داشت: طی تماس تلفنی اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، یک مورد حادثه واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین- کرج ورودی شهرک کاسپین ۲ اعلام گردید که در آن ۲۰ نفر دچار مصدومیت شده بودند.

وی تشریح کرد: با توجه به وسعت حادثه، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای مستقر در پایگاه‌های محمدیه البرز و شهدای آبیک به محل حادثه اعزام گردیدند.

هاشمی ادامه داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با عوامل فوریت‌های پزشکی، ۱۰ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک منتقل شدند و دیگر مصدومان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این عملیات ۱۳ نفر از نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات محمدیه البرز، انجیلاق و شهدای آبیک در قالب پنج تیم اقدام به امدادرسانی به مصدومان حادثه نمودند و در این عملیات چهار دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به کارگیری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش