فروش خانه‌های 1یورویی در ایتالیا


فروش خانه‌های 1یورویی در ایتالیا

اپیدمی کرونا ویروس باعث خسارت قابل توجهی به بازار املاک و مستغلات ایتالیا شد، اما پس از رفع محدودیت ها در این کشور، بازار به تدریج شروع به بهبودی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، روستای کومونا چین کوئفروندی، واقع در منطقه کالابریا ایتالیا، اولین جایی بود که فروش خانه ها را به ارزش 1 یورو از سر گرفت.

مقامات شهرداری پیروزی خود را در رفع این عفونت اعلام کردند و ابراز امیدواری کردند که جایگاه "عاری از COVID-19" به جذب افراد جدید و حل مسئله جمعیتی کمک کند. واقعیت این است که جوانان مجبور هستند در جستجوی کار این مکانها را ترک کنند. در نتیجه، جمعیت رو به افول است و روستاها در حال از بین رفتن هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNN travel، به گفته شهردار چین کوئفروندی، اوضاع به قدری جدی است که برنامه نجات کومون با Operation Beauty کدگذاری شد.

جستجوی مالکان جدید بخشی جدایی ناپذیر از برنامه بازسازی مناطق تخریب شده شهرداری است. این با یک وضعیت اپیدمیولوژیک مثبت تسهیل می شود، در بین ساکنان در چین کوئفروندی حتی یک مورد ابتلا به کرونا هم مشاهده نشده است. خود منطقه نیز از نظر احتمال شیوع عفونت در ایتالیا امن ترین نقطه محسوب می شود.

تنها خواسته از خریداران، نیاز به تعمیر ساختمان خریداری شده طی سه سال است. در مناطق دیگر معمولاً پرداخت پنج هزار یورو لازم است و در صورت عدم رعایت شرایط، پول برگشت داده نمی شود.

در چین کوئفروندی، سیستم کمی متفاوت عمل می کند، خریدار تنها یک بار 250 یورو پرداخت می کند، در حالی که کار ترمیم در حال انجام است.

در صورت تکمیل نشدن تعمیرات ظرف سه سال، صاحب خانه 20 هزار یورو جریمه می شود، اما پیش پرداخت آن به نفع دولت انجام نمی شود.

در اوایل سال جاری، فروش خانه ها به قیمت 1 یورو در شهرداری بیزاکیا آغاز شد. سپس 90 ساختمان تاریخی برای فروش گذاشته شدند. تازه واردان در اینجا تحت تأثیر قرار گرفته و از ساختمان ها مراقبت می کنند. ما می خواهیم این مکان دوباره بدرخشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش