از چاقوی جیبی تا پنجه بوکس، خطرناک‌ترین قاب‌های ساخته شده برای آیفون + فیلم


از چاقوی جیبی تا پنجه بوکس، خطرناک‌ترین قاب‌های ساخته شده برای آیفون + فیلم

در این خبر چند مورد از خطرناک‌ترین قاب‌های ساخته شده برای گوشی‌های اپل را مشاهده می‌کنید.

از چاقوی جیبی تا پنجه بوکس، خطرناک‌ترین قاب‌های ساخته شده برای آیفون + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محصولات جانبی که برای گوشی‌های هوشمند ساخته می‌شوند طرفداران بسیاری دارند. اکثر مواقع این محصولات به دلیل ظاهر خوب و مناسب توسط کاربران خریداری می‌شوند اما گاهی اوقات این مسئله برعکس است.

در ویدئوی این خبر به شما تعدادی از عجیب‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین قاب‌های تلفن همراه را نشان می‌دهیم. یکی از افراد معروف در فضای مجازی با خریدن این قاب‌ها، سعی در نشان دادن آن‌ها به افراد بیشتری داشته است.

در ابتدای ویدئو ما قابی را مشاهده می‌کنیم که آیفون شما را به یک اسلحه تبدیل می‌کند. البته این اسلحه واقعی نیست اما شما می‌توانید به وسیله آن افراد زیادی را فریب دهید. حتی ماشه این اسلحه نیز به خوبی کار می‌کند. در نتیجه ممکن است با داشتن این قاب تفنگی به دردسر بیفتید.

بیشتر بخوانید

احتمال پشتیبانی iPad Pro 2021 از شبکه 5G

قاب دومی که در این ویدئو نشان داده می‌شود در واقع یک چاقوی جیبی است. این قاب علاوه بر داشتن چاقوی جیبی، یک در باز کن نیز دقیقا بالای لوگوی اپل دارد. پس از این مدل عجیب، قاب‌هایی را مشاهده می‌کنید که درون خود یک شوکر الکتریکی جای داده‌اند. داشتن شوکر در بعضی از کشورها غیرقانونی است. نیروی برقی که از این دستگاه‌ها ساطع می‌شود قوی به نظر می‌رسد. فردی که این ویدئو را ضبط کرده می‌گوید این شوکرها واقعی هستند و او آن‌ها را روی خودش امتحان کرده است.

شاید عجیب‌ترین قاب معرفی شده در ویدئوی مذکور، این مورد باشد. قابی که در کنار خود اسپری فلفل دارد. این مدل از لحاظ ظاهری اصلا به گونه ای نیست که کسی خوشش بیاید و درون خود یک اسپری واقعی فلفل دارد که می‌تواند برای اطرافیان بسیار مضر باشد. در ادامه ویدئو مذکور می‌توانید قاب‌های پنجه بوکس، جاسیگاری و فندک را نیز مشاهده کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر