لحظه هولناک سقوط جرثقیل غول پیکر در اتوبان


لحظه هولناک سقوط جرثقیل غول پیکر در اتوبان

سقوط ناگهانی یک جرثقیل غول پیکر به داخل اتوبانی شلوغ در چین موجب زخمی شدن دو نفر از رانندگان شد.

لحظه هولناک سقوط جرثقیل غول پیکر در اتوبانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک سقوط یک جرثقیل غول پیکر در یکی از اتوبان‌های چین را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که در اتوبانی شلوغ در شهر «ووهان» چین رخ داد دست کم دو نفر زخمی شدند. زخمی شدگان این حادثه رانندگانی بودند که در لحظه سقوط جرثقیل در حال عبور از اتوبان بودند.

در ویدئویی که توسط دوربین خودرو (داش کم) یکی از خودرو‌ها تهیه شده است چگونگی وقوع حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که چند خودرو در نزدیکی جرثقیل در حال حرکت هستند ناگهان این دستگاه آهنی غول پیکر روی آن‌ها سقوط می‌کند. در ویدئوی منتشر شده یکی از رانندگان زن که در داخل یک خودروی آسیب دیده گرفتار شده دیده می‌شود. بلافاصله آتشنشانان محلی به همراه اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر و زخمی شدگان به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید

صحنه‌ هولناک بازی کودکان روی سقف برج ۱۱ طبقه!

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین حال زخمی شدگان این حادثه مساعد گزارش شده است. گفته می‌شود بر اثر سقوط این جرثقیل به ساختمان کوچکی که در سمت دیگر اتوبان قرار داشت آسیب جزئی وارد شده است. این حادثه در ساعت ۹.۳۰ دقیقه وقت محلی روز سه شنبه رخ داد. کارگران در حال تمکیل یک مجمتع تجاری که دو ماه از شروع ساخت آن می‌گذشت بودند.

گفتنی است؛ هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نشده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی