باغ‌های همدان زیر ذره‌بین بازرسان


باغ‌های همدان زیر ذره‌بین بازرسان

همدان- ایرنا- رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم شهر به ویژه باغ‌ها زیر ذره‌بین نیروهای پلیس ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری قرار دارد و عملیات بازرسی میدانی از این مناطق در حال انجام است.

محمدعلی گلشن روز [جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون طرح بازرسی میدانی از باغ ها و مناطق حاشیه شهر با همکاری جهادکشاورزی و منابع طبیعی در حال انجام است و در نخستین مرحله از باغ های بخش دره مرادبیگ ، سیلوار و حیدره بازدید شد.

وی بیان کرد: در این عملیات هشت مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح برای تعیین تکلیف ارجاع شد.

گلشن خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی با هدف کنترل هر چه بیشتر ساخت وساز در حریم و جلوگیری از تخلف های ساختمانی و تغییر کاربری اراضی ملی در شهر همدان ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با هرگونه تخلف و ساخت و ساز غیرمجاز در سطح مناطق چهارگانه شهرداری برخورد جدی خواهد داشت.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری همدان افزود: شهروندان همدانی قبل از هرگونه احداث بنا و دیوارکشی و سایر اقدام ها پیرامون ساخت و ساز در املاک خود نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و جهاد کشاورزی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: تیم های گشتی حوزه اجرایی مدیریت شهری به صورت شبانه روزی مناطق چهارگانه شهر همدان را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند.

از ابتدای امسال تاکنون مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی اقدام به تخریب و قلع و قمع بیش از ۵۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهر همدان کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)