رفع تصرف 5.5 هکتار از اراضی کشاورزی جاجرود


رفع تصرف 5.5 هکتار از اراضی کشاورزی جاجرود

تهران-ایرنا- رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: با حضور دستگاه‌های نظارتی 15 حکم تخریب برای ویلا، سوله، دیوارکشی در اراضی کشاورزی بخش جاجرود اجرا و پنج‌ونیم هکتار اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

محمد قریشی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس قوانین حفظ کاربری اراضی کشاورزی، زراعی و باغات شهرستان پردیس از اولویت‌های اداره جهاد کشاورزی است و در این رابطه با متخلفان به شدت و با قاطعیت برخورد می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت استناد به قوانین، خاطر نشان کرد: در راستای اجرای دستورهای قضایی دادستان شهرستان پردیس و با همکاری فرماندهی انتظامی و ادارات شهرستان، ساخت‌وسازهای غیرمجاز تخریب و به میزان پنج‌ونیم هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان پردیس طی ۱۵ حکم تخریب ویلا، سوله، حصارکشی و دیوارکشی در منطقه جاجرود اجرا شد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس عنوان کرد: فعالان حوزه کشاورزی، باغداری و زیر بخش کشاورزی شهرستان خدمات مورد نیاز خود را با مراجعه به اداره جهاد کشاورزی دریافت کنند.
وی با اشاره به اهمیت جلوگیری از حیف و میل اموال، بیان کرد: تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و خرید باغ‌ها تنها پس از استعلام از این اداره امکان‌پذیر است.
قریشی تاکید کرد: سرمایه‌گذاران بدون هماهنگی با این اداره اقدام به خرید یا فروش زمین‌های کشاورزی نکنند.
شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...