بهره‌برداری از پست 230 کیلوولت خضرآباد اشکذر قبل از پیک بار


بهره‌برداری از پست 230 کیلوولت خضرآباد اشکذر قبل از پیک بار

مدیر دفتر مهندسی طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد اعلام کرد: طرح ساخت پست 230 به 63 کیلولت خضرآباد و خطوط 230 کیلوولت متصل به آن در شهرک صنعتی فولاد شهرستان اشکذر قبل از پیک بار سال 99 به بهره‌برداری رسید.

«حمیدرضا سرداری» به عنوان مجری این پست برق در ادامه گفت: این طرح شامل ساخت دو بی خط ۲۳۰ کیلوولت با آرایش رینگ چهار کلیدی، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه ترانسفورماتور ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت هر یک به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر به همراه توسعه باسبار و تکمیل بی کوپلاژ ۶۳ کیلوولت بوده است.

وی با اشاره به صنعتی بودن منطقه و نامگذاری سال به نام «جهش تولید»، اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین بار مشترکین شهرک فولاد، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات، قبل از پیک بار سال جاری و با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

«سیدمهدی جعفری» مجری خط ۲۳۰ کیلوولت تغذیه پست خضرآباد نیز با اشاره به ورود و خروج یکی از مدارهای خط یزد دو - اردکان در پست خضرآباد، خاطرنشان کرد: طول خط تازه ایجاد شده ۲.۵ کیلومتر و هادی آن از نوع کاناری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد، جعفری گفت: برای اعمال کمترین زمان خاموشی به مشترکین شهرک فولاد، عملیات تکمیل اتصالات ۲۳۰ کیلوولت در دو مرحله و بر روی هر کدام از مدارها انجام شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !