حرم شاهچراغ(ع) خادم افتخاری می‌پذیرد


حرم شاهچراغ(ع) خادم افتخاری می‌پذیرد

جانشین معاونت اماکن و خدمات زائران آستان مقدس شاهچراغ(ع) با بیان اینکه 3 هزار خادم افتخاری فعال در این حرم مطهر مشغول به خدمت هستند، از جذب خادمان افتخاری جدید به این حرم مطهر خبر داد.

حرم شاهچراغ(ع) خادم افتخاری می‌پذیرد

احسان خازن، جانشین معاونت اماکن و خدمات زائران آستان مقدس شاهچراغ(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه این حرم مطهر خادم افتخاری جدید جذب می‌کند، گفت: سالانه در دوره‌های مختلف کار جذب خادمان افتخاری در این حرم مطهر انجام می‌شده است.

وی افزود: سال گذشته 4 دوره جذب خادم افتخاری به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) داشتیم اما امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنای توسعه کمی و کیفی خدام افتخاری حرم مطهر را داریم.

خازن با بیان اینکه به لحاظ کیفی سعی می‌کنیم تا بحث تخصصی شدن کار خادمان افتخاری را در حرم مطهر دنبال کنیم، گفت: در بحث کمی نیز بنا داریم امسال در 8 دوره کار جذب خادمان افتخاری را به حرم مطهر انجام دهیم.

جانشین معاونت اماکن و خدمات زائران آستان مقدس شاهچراغ(ع) بیان کرد: تمام کسانی که علاقه‌مند به کار خادمی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هستند می‌توانند برای این کار به شماره‌های 07132221576 ویژه آقایان و 07132131289 ویژه بانوان تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: همچنین برای ثبت‌نام حضوری نیز متقاضیان می‌توانند در روزهای اول تا چهارم هر ماه از ساعت 8 تا 12 صبح به بخش خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مراجعه کنند.

خازن با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار خادم افتخاری فعال در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) مشغول به فعالیت هستند، گفت: این نخستین دوره جذب خادمان افتخاری در سال جاری است و به یاری خدا در طول سال باز هم جذب خادمان افتخاری خواهیم داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا