او گفت 7 گل به شما می زنیم/ بزرگترین اشتباهم عصبانی کردن مسی بود


او گفت 7 گل به شما می زنیم/ بزرگترین اشتباهم عصبانی کردن مسی بود

سرمربی مایورکا برای اولین بار فاش کرد که لئو مسی در تونل نوکمپ و در اعتراض به او چه گفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب و در از سرگیری لالیگا جدالی حساس برابر مایورکا خواهد داشت. دیداری که در ورزشگاه سن مویکس به انجام خواهد رسید و نکته قابل توجه این بازی می تواند ملاقات مجدد لئو مسی و سرمربی مایورکا، "ویسنته موره نو"، باشد.

نوامبر گذشته بود که بارسا در نوکمپ توانست 5-2 بر مایورکا پیروز شود و مسی نیز توانست هت تریک کند. کمی قبل از به ثمر سیدن گل سوم بارسا توسط مسی و در حالی که بازی 2-1 دنبال می شود، مسی در کنار زمین با موره نو درگیری لفظی تندی پیدا کرد تا جایی که ایوان راکیتیچ مجبور به مداخله شد.

او گفت 7 گل به شما می زنیم/ بزرگترین اشتباهم عصبانی کردن مسی بود

سرمربی مایورکا در پایان بازی، دلیل درگیری اش با مسی را اینگونه توضیح داد:« برخی بازیکنان انگار در حباب هستند و شما نمی توانید هیچ استدلال یا اظهارنظری درباره آن ها داشته باشید. مسی یک بازیکن متفاوت است اما در نهایت او هم نیز یک انسان است و باید مانند دیگران با او هم رفتار شود. مسی معتقد بود بازیکن ما روی او مرتکب خطا شده اما صحنه نزدیک نیمکت بود و من اعتقاد داشتم اعتراضش کاملا بیهوده است. در نهایت اتفاق مهمی نبود و نباید به آن پرداخته شود.»

او گفت 7 گل به شما می زنیم/ بزرگترین اشتباهم عصبانی کردن مسی بود

موره نو امروز و در مصاحبه با کانال یوتیوب ادو پینتو و در مورد درگیری لفظی اش با لیونل مسی گفت:« اتفاقی بود که در حالت معمول به آن توجهی نمی شد ولی وقتی مخاطب شما مسی است، همه چیز تغییر می کند. واقعیت این است که بازیکن ما روی مسی خطا کرد و من پس از مشاهده تصویر آن صحنه، متوجه اشتباهم شدم. در آن لحظه اما فکر کردم روی مسی خطایی صورت نگرفته است. به داور اعتراض کردم و این به مذاق مسی خوش نیامد. آنجا بود که بین ما آن تنش لفظی در گرفت.

بین دو نیمه و در تونل ورزشگاه مسی به من گفت به شما هفت گل می زنیم. او رو به سوارز هم گفت که باید به اینها هفت گل زد. پس از اتمام مسابقه، بازیکنانم در رختکن گفتند که مقصر شکست سنگین تیم من بودم چرا که مسی را عصبانی کرده بودم. او بهترین بازیکن دنیاست و کافی است روی شخصیت او تمرکز کنید. هرگز سعی نکنید مسی را عصبانی کنید.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس