انجام پروژه‌های کوچک مقیاس یا هدف برقراری ارتباط بیشتر با مردم


انجام پروژه‌های کوچک مقیاس یا هدف برقراری ارتباط بیشتر با مردم

معاون اجتماعی شهرداری تهران گفت: از آنجا که قصد داشتیم ارتباطمان با مروم بیشتر باشد و نظر آنها را جویا شویم دست به اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای زدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در اولین همایش مدیران برتر ارتباطی شهر گفت: این‌برنامه قرار بود در هفته ارتباطات برگزار شود که به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: ما از سال گذشته شاخص پایش شاخص ارتباطات را در دستور کار خود قرار دادیم و به اعتقاد من شهر ارتباطی شهری است که مردم بتوانند با یکدیگر گفت و گو کنند.

محمدی ادامه داد: زحماتی زیادی در حوزه مدیریت شهری کشیده شد و در حوزه ارتباطات نیز عناصر شهر ارتباطی را ابتدا احصا و در سال گذشته آن را پایش کردیم.

وی افزود: عملکرد ۱۱۶ مدیر ارتباطی شهرداری تهران پایش شد و ما در سال اول برنامه توانستیم جمع بندی لازم را انجام دهیم و به مردم این سیگنال را بفرستیم که به آنها ثابت کنیم به فکر گفت و گو با آنها هستیم

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: تلاش ما این است با خلق ابزارهایی به روابط عمومی پایدار برسیم و به شهروندان و مردم اعلام کنیم که آماده گفت وگو با آنها هستیم.

شهرداری تهران پیشانی ارتباط با مردم است

جوادی یگانه معاون امور اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت: آنچه مدیریت شهری را متمایز می کند مردم و نظر مردم است.

وی افزود: شهرداری تهران نوعی کنش‌گر مرزی است بین مردم و سیستم و این موضوع از چند منظر دارای اهمیت است.

جوادی یگانه تصریح کرد: شهرداری تهران پیشانی ارتباط با مردم است و این موضوع را می توان از میزان ارتباط مردم با شهرداری در روز سنجید.

معاون اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: گفتمانی که قرار است شکل بگیرد که حول شعار تهران شهری برای همه می توان به آن پرداخت بخش های است که کمتر دیده شده و مورد توجه نبوده است.

وی ادامه داد: ارتباط با مردم و گفت و گو با مردم همه هدف این همایش و مراسم بوده است و بخشی از این با شفافیت عملکردها محقق می شود.

جوادی یگانه گفت: بخش دیگر این مهم با حرف زدن با مردم محقق می شود. امروز با مردم صحبت کردن نکته مهمی است که کمتر در این سالها به سراغ آن رفته ایم.

معاون اجتماعی شهردار تهران افزود: ما از مردم نظرسنجی می کنیم اما هنوز با مردم حرف نزده ایم. در زمان شیوع کرونا دیدیم که می شود ارتباطات را مجازی کرد و می توان بخشی از همین صحبت کردن با مردم را از همین طریق پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: تاکید این همایش می تواند این باشد که مردم برای ما نقطه هدف باشد و گفت و گو با آنها می شود برنامه ما.

جوادی یگانه گفت: به اجرای برنامه ها و پروژه های کوچک مقیاس محلی در سال پیش رو اشاره کرد و گفت انتخاب این رویکرد از همین جنس بوده است.

معاون اجتماعی شهردار تهران افزود: در این حوزه قصد بر این داشتیم تا از مردم محله بپرسیم که اولویت آنها چه بوده است تا براساس خواست و اولویت آنها عمل کنیم.

وی ادامه داد: وجه تمایز این دوره از مدیریت شهری با دوره های گذشته این است که همگان یعنی همه ذی نفعان شهر در اجرای هر فرآیندی نقش داشته باشند.


به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در اولین همایش مدیران برتر ارتباطی شهر گفت: این‌برنامه قرار بود در هفته ارتباطات برگزار شود که به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: ما از سال گذشته شاخص پایش شاخص ارتباطات را در دستور کار خود قرار دادیم و به اعتقاد من شهر ارتباطی شهری است که مردم بتوانند با یکدیگر گفت و گو کنند.

محمدی ادامه داد: زحماتی زیادی در حوزه مدیریت شهری کشیده شد و در حوزه ارتباطات نیز عناصر شهر ارتباطی را ابتدا احصا و در سال گذشته آن را پایش کردیم.

وی افزود: عملکرد ۱۱۶ مدیر ارتباطی شهرداری تهران پایش شد و ما در سال اول برنامه توانستیم جمع بندی لازم را انجام دهیم و به مردم این سیگنال را بفرستیم که به آنها ثابت کنیم به فکر گفت و گو با آنها هستیم

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: تلاش ما این است با خلق ابزارهایی به روابط عمومی پایدار برسیم و به شهروندان و مردم اعلام کنیم که آماده گفت وگو با آنها هستیم.

شهرداری تهران پیشانی ارتباط با مردم است

جوادی یگانه معاون امور اجتماعی شهرداری تهران نیز گفت: آنچه مدیریت شهری را متمایز می کند مردم و نظر مردم است.

وی افزود: شهرداری تهران نوعی کنش‌گر مرزی است بین مردم و سیستم و این موضوع از چند منظر دارای اهمیت است.

جوادی یگانه تصریح کرد: شهرداری تهران پیشانی ارتباط با مردم است و این موضوع را می توان از میزان ارتباط مردم با شهرداری در روز سنجید.

معاون اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: گفتمانی که قرار است شکل بگیرد که حول شعار تهران شهری برای همه می توان به آن پرداخت بخش های است که کمتر دیده شده و مورد توجه نبوده است.

وی ادامه داد: ارتباط با مردم و گفت و گو با مردم همه هدف این همایش و مراسم بوده است و بخشی از این با شفافیت عملکردها محقق می شود.

جوادی یگانه گفت: بخش دیگر این مهم با حرف زدن با مردم محقق می شود. امروز با مردم صحبت کردن نکته مهمی است که کمتر در این سالها به سراغ آن رفته ایم.

معاون اجتماعی شهردار تهران افزود: ما از مردم نظرسنجی می کنیم اما هنوز با مردم حرف نزده ایم. در زمان شیوع کرونا دیدیم که می شود ارتباطات را مجازی کرد و می توان بخشی از همین صحبت کردن با مردم را از همین طریق پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: تاکید این همایش می تواند این باشد که مردم برای ما نقطه هدف باشد و گفت و گو با آنها می شود برنامه ما.

جوادی یگانه گفت: به اجرای برنامه ها و پروژه های کوچک مقیاس محلی در سال پیش رو اشاره کرد و گفت انتخاب این رویکرد از همین جنس بوده است.

معاون اجتماعی شهردار تهران افزود: در این حوزه قصد بر این داشتیم تا از مردم محله بپرسیم که اولویت آنها چه بوده است تا براساس خواست و اولویت آنها عمل کنیم.

وی ادامه داد: وجه تمایز این دوره از مدیریت شهری با دوره های گذشته این است که همگان یعنی همه ذی نفعان شهر در اجرای هر فرآیندی نقش داشته باشند.

کد خبر 4948612

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان