دانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئیچ


دانلود توئیچ – Twitch 9.2.0 یک برنامه محبوب در بین علاقه‌مندان دنیای بازی است که به این اشخاص امکان ایجاد برقراری ارتباطات را می‌دهد.

دانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئیچبه گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه توئیچ اپلیکیشنی اختصاصی برای ایجاد ارتباطات بین علاقه‌مندان دنیای بازی است. بازیکنان و گیمرها از طریق این برنامه می‌توانند به صورت همزمان بازی کنند و با یکدیگر صحبت کنند و یا به تماشای ویدیو‌های زنده بازیکنان نگاه کنند.
این برنامه همچنین امکان ایجاد تماس‌های صوتی، ارسال پیام صوتی و ارسال پیام متنی را می‌دهد. مخاطبین این برنامه می‌توانند نام بازی‌های خود را در هنگام انجام برای دیگران به نمایش بگذارند تا در صورت لزوم افراد دیگر نیز به آن‌ها بپیوندند. کاربران همچنین امکان ایجاد گروه‌های بازی را دارند تا یک تیم در کنار هم بتوانند تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهند.

دانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئیچ

برخی از ویژگی‌ها و امکانات برنامه :

بامکان استریم کردن بازی‌های آنلاین و آفلاین امکان آرشیو کردن ویدئو‌ها امکان برقراری تماس‌های صوتی و ویدئویی چت کردن با کاربران مختلف در حین بازی امکان ارسال پیام‌های خصوصی و درخواست دوستی) Friend Request دارای حالت شب یا نایت مود night mode برای شخصی سازی و بهتر شدن تجربه کاربری منتشر شده برای سیستم عامل‌ها و پلفترم‌های مختلف بازی از جمله PS۴ و XBOX ۱ امکان اضافه کردن لینک‌های مختلف از جمله حمایت مالی و یا لینک محصولات امکان ساخت پروفایل و دنبال کردن دیگران و یا جذب فالوور

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئیچدانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئیچدانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئیچ

• دانلود و مشخصات فایل

دانلود Twitch 9.2.0 – اپلیکیشن شبکه اجتماعی توئیچ
حجم: 25 مگابایت
نسخه: 9.2.0
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 5.0 و بالاتر
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس