رونالدو اسیر سندروم علی بیرانوند!


پنالتی خراب کردن کریس رونالدو در بازی دیشب یووه مقابل میلان به سوژه شوخی هواداران در فضای مجازی تبدیل شده است.

رونالدو اسیر سندروم علی بیرانوند!
پنالتی خراب کردن کریس رونالدو در بازی دیشب یووه مقابل میلان به سوژه شوخی هواداران در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش "توپ 90"، دو سال بعد از مهار پنالتی تاریخی کریستیانو رونالدو توسط علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸، این فوق ستاره پرتغالی یک مرتبه دیگر و این بار در زمانی که فوتبالیست ها باید به طور طبیعی مشغول استراحت کردن باشند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و به هم خوردن تقویم مسابقات، مجبور به حضور در ترکیب تیم هایشان هستند، او ضربه پنالتی خود را در نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل روسونری از دست داد.

رونالدو اسیر سندروم علی بیرانوند!

کریستیانو رونالدو در حالی شب گذشته یک پنالتی را برای تیمش از دست داد که در بازی دور برگشت که با تساوی 1-1 پایان یافته بود، خود او تک گل بیانکونری را از همان نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود. با این حال cr7 خوش شانس بود که بازی با همان نتیجه بدون گل خاتمه یافت تا یووه با وجود از دست دادن پنالتی توسط او راهی دیدار فینال کوپا ایتالیا شود.

از دست رفتن پنالتی توسط کریس رونالدو، به یک فرصت برای هواداران فوتبال تبدیل شد تا یک بار دیگر این موضوع را به رقیب دیرینه فوق ستاره پرتغالی یعنی لیونل مسی ربط دهند. مسی در این سال ها نسبت به رونالدو پنالتی های بیشتری از دست داده و به همین خاطر هواداران در فضای مجازی مدعی شدند که فوق ستاره پرتغالی از روی دست لئو مسی کپی برداری کرده است.

رونالدو اسیر سندروم علی بیرانوند!

در اینجا به توییت های جالب برخی هواداران در این زمینه اشاره می‌کنیم.

"رونالدو یک لحظه در قامت لیونل مسی ظاهر شد.

رونالدو این ضربه پنالتی را بهتر و زیباتر از مسی از دست داد.

رونالدو فقط کاری را که مسی همیشه به خوبی انجام می داد، به بهترین شکل کار کرد.

یک لحظه فکر کردم به جای رونالدو، لیونل مسی راهی یوونتوس شده است.

بالاخره هواداران این دو نفر به یک چیز مشترک دست یافتند."

در واقع پنالتی از دست دادن رونالدو در بازی دیشب به این خاطر، به یک سوژه برای هواداران تبدیل شده که کم تر شاهد این موضوع بودیم که ستاره پرتغالی در این ضربات ناموفق عمل کند. با این حال شاید جالب باشد اگر بدانید که چهار پنالتی آخری که توسط کریس رونالدو هدر داده شامل موارد بازی های زیر می شود:

رئال مادرید- مالاگا (در نوامبر 2017)
پرتغال-ایران(ژوئن 2018)
یوونتوس- کیه وو(ژانویه 2019)
یوونتوس- میلان( ژوئن 2020)

اگر چه از رونالدو همواره به عنوان یک پنالتی زن قهار یاد می‌شود اما به جز موارد ذکر شده، او لحظات غم انگیز دیگری را هم در این زمینه تجربه کرده است. حساس ترین پنالتی از دست رفته توسط cr7 به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۸ بر می‌گردد؛ جایی که ضربه او توسط پیتر چک مهار شد اما با این حال ستاره پرتغالی خوش شانس بود که تیمش با وجود از دست رفتن پنالتی توسط جان تری و نیکلاس آنلکا در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد.

رونالدو اسیر سندروم علی بیرانوند!

از دیگر پنالتی های مهمی که رونالدو در تبدیل کردن آنها به گل ناکام بوده می توان به جام های جهانی 2006 و 2010 به ترتیب مقابل تیمهای فرانسه و اسپانیا اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران