بهره گیری از ظرفیت تبلیغات شهری برای ترغیب شهروندان به انتقال خون


بهره گیری از ظرفیت تبلیغات شهری برای ترغیب شهروندان به انتقال خون

ایران اکونومیست-مهدی زاده گفت: با همکاری شهرداری تهران 4 مرکز انتقال خون دایر شد و اعتقاد ما این است مراکز بیشتری در سایر مناطق تهران می‌توانند دایر شوند.

بهره گیری از ظرفیت تبلیغات شهری برای ترغیب شهروندان به انتقال خون

محمدرضا مهدی زاده مدیر کل جدید انتقال خون استان تهران در دویست و بیستمین جلسه شورای شهر تهران که امروز به مناسبت روز جهانی انتقال خون تشکیل شد، گفت: مجموعه‌ اننقال‌خون‌ یک‌ مجموعه ‌۴۶ ساله است که‌ مبتنی با فرهنگ مردمی و نوع دوستی است و بر اساس گزارش‌های دریافتی انتقال خون تهران یکی از بهترین مراکز است.

مدیر کل انتقال خون استان تهران افزود: اهدا کنندگان خون دو ویژگی ممتاز دارند که یکی از آن‌ها سلامت است و دیگری مرام و منش آن‌ها در هم نوع دوستی است و باید گفت سازمان انتقال خون استان تهران یک مجموعه متعهد و خدمتگزار است که از زمان انتقال خون به کیسه‌ها وظیفه آن‌ها شروع می‌شود.

مهدی زاده ادامه داد: در سالی که گذشت ۲۲ اهدا کننده به ازای هر هزار نفر ثبت شد و در روز‌های سخت کرونایی وظیفه‌ای بود تا مردم را ترغیب کنیم در پایگاه‌های انتقال خون حاضر شوند.

او بیان کرد: فرصت خدمتگزاری در این بخش مجالی برای ما بود که با همکاری شهرداری تهران ۴ مرکز انتقال خون دایر شد و اعتقاد ما این است که مراکز بیشتری می‌توانند در سایر مناطق تهران دایر شوند تا مشارکت مردمی در اهدای خون افزایش یابد.

مدیر کل انتقال خون استان تهران افزود: تبلیغات محیطی در عرشه و تابلو‌های شهری می‌تواند بسیار در بخش تشویق و ترغیب مردم می‌تواند تأثیرگذار باشد و اگر ما بتوانیم از فضا‌های دیگری مانند اتوبوس‌ها، کارت بلیت‌ها، برای ترغیب بیشتر مردم به اهدای خون بهره ببریم.

باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد