جنایات استکبار جهانی باید برای نسل جوان بازخوانی شود


جنایات استکبار جهانی باید برای نسل جوان بازخوانی شود

کرج – ایرنا – رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: استکبار جهانی جنایات فراوانی در حق تمام کشورها از جمله ایران اسلامی داشته که باید این جنایات را هرچه بیشتر برای نسل های امروز بیان داشت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی روز یکشنبه در نشست هماهنگی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: در کشور ایران اسلامی در طول تیرماه جنایات بسیاری از سوی استکبار جهانی در طی سالهای مختلف رخ داده است که باید یادآوری داشت.

وی ادامه داد: ترور شهید محراب آیت الله صدوقی ، سوء قصد به مقام معظم رهبری ، بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی ، شهادت شهید کچویی ، بمباران شیمیایی سردشت و حمله ناو آمریکای به هواپیمایی مسافربری ایران نمونه هایی از این جنایات است.

روحی یزدی گفت: اکنون امریکا رو به زوال است و سست شدن پایه های قدرت آن را می توان مشاهده کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز یاد آورشد: در ناآرامی های اخیر آمریکا، دولت این کشور ادعا داشت که ایران ،چین و روسیه مردم را تحریک می کنند و شاهد آن بودیم که بسیاری از نیروهای خود را از کشورها خارج کرد.

وی اضافه کرد: این اقدامات امریکا بیانگر آن است که در تلاش برای حفظ اقتدار خود است و جمهوری اسلامی محسوس و نامحسوس اثرات خود را دنیا گذاشته است.

روحی یزدی تاکید کرد: با توجه به شرایط یاد شده باید مراسم های بهتری درسالجاری برای افشای جنایات آمریکا داشت و تمام دستگاه های اجرایی از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نکنند.

در این نشست با توجه به شیوع بیماری کرونا بر برگزاری جلسات مختلف روشنگری و افشاگری جنایات استکبار جهانی با حضور سخنوران برجسته تاکید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...