برخورد قاطع در انتظار صنوفی که بهداشت را رعایت نکنند


برخورد قاطع در انتظار صنوفی که بهداشت را رعایت نکنند

کرمانشاه- ایرنا- معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه تاکید کرد: با اصنافی که به پروتکل‌های بهداشتی بی اهمیت باشند و سلامت جامعه را تهدید کنند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

مسعود بیگلری روز یکشنبه به ایرنا گفت: اکنون وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان قرمز و بسیار نگران کننده است.

وی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با این بیماری تاکید کرد و افزود: براساس توصیه های ارایه شده توسط وزارت بهداشت تنها را مهار این بیماری رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد و در مکان های عمومی است.

معاون بازرسی سازمان صمت اظهارداشت: با توجه به اینکه اصناف و بازاریان همواره با مردم جامعه در ارتباط هستند بروز بیماری کرونا در میان آنها می تواند منجر به شیوع بیشتر این بیماری در جامعه شود از این رو رعایت نکات بهداشتی توسط اصناف و بازاریان بسیاری ضروری است.

بیگلری با تاکید بر اینکه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی توسط اصناف تخلف محسوب می‌شود، گفت: ما قانونا موظفیم، با صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، براساس مواد ۱۷ و ۶۸ قانون نظام صنفی، برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: بدون شک حفظ سلامت مردم مهمترین اولویت است از این رو در برخورد با صنوفی که پروتکل هایی بهداشتی را رعایت نمی کنند به هیچ عنوان کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند استان کرمانشاه نیز روز گذشته در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا از تشکیل کمیته ای ویژه برای برخورد با تخلفات کرونایی خبر داد و گفت: دستگاه قضایی یک قاضی ویژه برای رسیدگی به این تخلفات اختصاص داده است.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۰۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۸۳۷ نفر رسید.

سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۴۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۶۴ مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس