هر دانشجو در خارج از دانشگاه باید یک مهارت داشته باشد


هر دانشجو در خارج از دانشگاه باید یک مهارت داشته باشد

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت:​ هر دانشجویی که از دانشگاه خارج می‌شود باید یک مهارت داشته باشد و توجه به مهارت افزایی باید در دانشکده‌ها شکل گیرد.

هر دانشجو در خارج از دانشگاه باید یک مهارت داشته باشدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای سید احمد معتمدی در مراسم افتتاح نمایشگاه ۳۰ دستاورد پیشگیری و تشخیص کرونا در اوج فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر افزود: ۶ سال پیش یک بازنگری کلی در دروس دانشگاهی شکل گرفت و با توجه به فاصله‌ای که بین دانشگاه صنتعتی امیرکبیر و دانشگاه‌های جهان وجود دارد باید برنامه راهبردی این دانشگاه تغییر کند.
وی گفت: باید به سمت دانشگاه نسل سوم حرکت کنیم و برای تنظیم قرارداد‌های صنعتی، نوآوری و فناوری تلاش شود.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه هم اکنون ۲۲۷ شرکت دانش بنیان در این دانشگاه وجود دارد تأکید کرد: باید توجه ویژه‌ای به مهارت افزایی و توسعه مهارت در سطح دانشگاه شکل گیرد و هر دانشجویی که از دانشگاه خارج می‌شود باید یک مهارت داشته باشد.
آقای معتمدی با بیان اینکه پارسال قرارداد‌های صنعتی ما رشد دو برابری داشته است گفت: موضوع مهارت افزایی باید در دانشکده‌های این دانشگاه تا پایان سال شتاب بیشتری بگیرد و چهره دانشگاه تغییر کند و به سمت دانشگاه نسل سوم حرکت کنیم تا اثر آن را در سطح دانشگاه و سرمایه گذاری آن مشاهده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !