رتبه دوم جوانان یزد برای خدمت سربازی در کشور


رتبه دوم جوانان یزد برای خدمت سربازی در کشور

یزد- ایرنا- معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی یزد گفت: جوانان استان برای اعزام به خدمت سربازی در میان 31 استان کشور بعد از خراسان جنوبی در جایگاه دوم قرار دارد.

سرهنگ محمدتقی منصوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: استقبال جوانان برای انجام خدمت سربازی خوب است و باید آنها با جدیت بیشتری اقدام کنند.

وی ادامه داد: به طور متوسط هر ماه حدود هزار نفر از جوانان مشمول بر اساس مقررات نظام وظیفه در روزهای اول و سوم هر ماه برای آموزش و خدمت سربازی به یگان های مربوطه اعزام می‌شوند.

این مسوول اظهار کرد: اگر مشمولان متاهل خود را برای خدمت سربازی معرفی کنند می‌توانند از مزیت انجام آن در نزدیک‌ترین محل زندگی خود بهره‌مند شوند.

منصوری تاکید کرد: همچنین بر اساس مقررات تشویقی برای مشمولان دارای فرزند ، سه ماه کسر خدمت در نظر گرفته شده است که می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی یزد گفت: افرادی که کارت پایان خدمت قدیمی و کاغذی دارند باید برای تعویض کارت پایان خدمت خود اقدام کنند.

منصوری گفت: افرادی که در این خصوص به موقع اقدام نکنند اسامی آنها در لیست غایبان خدمت قرار می‌گیرد و از خدمات اجتماعی که نیازمند کارت پایان خدمت است، محروم می‌شوند.

به گفته وی، قانون خرید خدمت سربازی از پایان سال ۹۸ به طور کلی برداشته شد و تحت هیچ عنوان خرید خدمت سربازی نداریم.

وی افزود: جوانان و خانواده‌ها می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات مشورتی و رفع ابهام‌ با تلفن ۰۹۶۴۸۰ تماس بگیرند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟