13 هزار و 250 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد


13 هزار و 250 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعتبار عمرانی امسال استان را 13 هزار و 250 میلیارد ریال عنوان کرد.

“حسین کلانتری” افزود: این میزان اعتبار به نسبت مدت مشابه سال گذشته تغییری نکرده است و مبلغ چهار هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات استانی است.

وی تصریح کرد: این اعتبار بین هشت شهرستان به تفکیک فصل و برنامه و براساس شاخص ها توزیع شده است که فصل های خدمات روستایی و عشایر، منابع آب و حمل و نقل به ترتیب دارای بیشترین منابع هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: براساس شاخص های توزیع سهم شهرستان بویراحمد یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال، کهگیلویه ۷۵۰ میلیارد، گچساران یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ، دنا ۳۰۰، بهمئی ۳۱۰ ، چرام ۲۶۰ ، باشت ۲۷۰ و شهرستان لنده ۲۲۰ میلیارد ریال اعلام شد.

کلانتری تاکید کرد: پروژه های اقتصاد مقاومتی و موثر در جهش تولید برای تکمیل شدن در اولویت قرار دارند.

وی ادامه داد: ۳۴ پروژه در دست اجرا است که پیش بینی می شود با بهره برداری از این پروژه ها برای ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۷ پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال ملی استانی و ۲۱ پروژه با عتبار ۵۲۰ میلیارد ریال پروژه های تعهد استان است که باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

کلانتری خاطرنشان کرد: ۱۰ درصد اعتبارات استانی بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال نیز برای پروژه های با مشارکت عمومی و بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: میزان اعتبار پروژه های ملی استان سه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیشگیری از دیابت با این میوه