تعریف طرح های پشت سرهم بزرگ ترین معضل در کهگیلویه و بویراحمد


تعریف طرح های پشت سرهم بزرگ ترین معضل در کهگیلویه و بویراحمد

آیت الله حسینی گفت: اشکال بزرگی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد تعریف طرح های پشت سرهم است که خدا می داند کی تمام شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (25 خرداد) در نشست شورای تامین شهرستان دنا ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای تامین شهرستان که در ایام مبارزه با بیماری کرونا تلاش های بسیاری انجام دادند، اظهار کرد: شما در برابر این ویروس نامرئی، پیچیده و کرموز برای حفاظت از جان و سلامت مردم تلاش کردید.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام ویروس کرونا تلاش های بسیاری صورت گرفت ولی با توجه به پیچیدگی این ویروس، باید برنامه ریزی لازم برای آینده انجام گیرد.

وی نقش امام جمعه، فرماندار و شورای تامین را در مدیریت این مهم تاثیرگزار دانست و اضافه کرد: اگر هشدارها و اطلاع رسانی لازم به مردم صورت نگیرد همه تلاش ها و هزینه ها از بین خواهد رفت.

آیت الله حسینی با بیان اینکه تاکنون نظام و دولت افتخار آفریدند و مردم نیز همکاری خوبی داشتند، ادامه داد: ولی هم اکنون سطح همکاری مردم کاهش پیدا کرده و باید این کار مدیریت شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، یادآور شد: شهرستان دنا به برکت نظام جمهوری اسلامی موقعیت و ظرفیت های بسیار خوبی دارد که باید برای آنها برنامه ریزی کرد.

وی اظهار کرد: در 40 سال مقاومت دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اقدام به تحریم های گسترده علیه کشورمان کردند، ولی به لطف الهی نه تنها شکست نخوردیم بلکه مقاوم تر از گذشته راه امام، شهدا و رهبری را ادامه می دهیم.

آیت الله حسینی با بیان اینکه ظرفیت های معنوی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشورمان بسیار بالا است، گفت: داشته های فراوانی داریم که اگر بر روی آنها کار کنیم، در دنیا حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به گزارش های امام جمعه و فرماندار شهرستان دنا، این شهرستان ظرفیت های لازم در بسیاری از زمینه ها را دارد و باید متناسب با شرایط هر منطقه، سرمایه گذاری لازم انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دنا ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد و پروژه ها در این شهرستان باید اولویت بندی شوند.

آیت الله حسینی تصریح کرد: اشکال بزرگی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، تعریف طرح های پشت سرهم است که خدا می داند کی تمام شوند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه هم اکنون طرح های بسیاری کلنگ زنی شده و به حال خود رها شده اند، اذعان کرد: این فکر و عمل غلطی بوده که شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد را قفل کرده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه اعتبارات برای پروژه ها تقسیم شده و به جایی هم نمی رسند، یادآور شد: باید طرح ها اولویت بندی شده و اعتبارات بر روی طرح های اولویت دار تقسیم و متمرکز باشد.

آیت الله حسینی اتحاد و هم گرایی را در سطح مطلوبی دانست و گفت: در هر شهرستان و منطقه ای که هم گرایی، هم فکری و همدلی بین مسئولان باشد این مناطق رشد خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در کنار هم خادم مردم، قرآن، اسلام، کشور و نظام باشیم، گفت: هرکجا همدل و همراه نباشیم، ضربه خواهیم خورد.

وی به مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: بحث تیراندازی سال های سال به صورت قانونی منع شده و باید جلوی تیراندازی در مراسم عروسی و تشییع جنازه گرفته شود.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: در عروسی ها و تشییع جنازه ها به واسطه تیراندازی ها تلفات داشتیم و اجازه ندهیم که این کار تبدیل به فرهنگ و باور شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرچند سفر کلی سرکشی از همه نقاط شهرستان است، ولی به دلیل بیماری کرونا، این سفر در فرصت های آینده انجام خواهد شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند