کیه‌لینی: دوست دارم با گواردیولا کار کنم


کیه‌لینی: دوست دارم با گواردیولا کار کنم

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، اعلام کرد که از کار کردن زیر نظر مکس آلگری و آنتونیو کونته، چیزهای زیادی یاد گرفت و ابراز تمایل کرد که با پپ گواردیولا کار کند.

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی که در سال 2005 به یوونتوس پیوست، در این مدت زیر نظر مربیان زیادی کار کرد و اکنون در سال های پایانی دوران حرفه ای اش دوست دارد با گواردیولا کار کند.

او در یک گفتگوی اینستاگرامی با مارتینا کولومباری، مجری معروف ایتالیایی و همسر الساندرو کاستاکورتا، گفت:" من مستند منچسترسیتی را تماشا کردم و می توانستید ببینید که کاریزمای گواردیولا چقدر ویژه است؛ حتی با وجود ضعف ها.

برای کسی که مشتاق فوتبال است، می توانید بلافاصله بگویید که او فوق العاده است. من این شانس را نداشتم که با گواردیولا آشنا شوم. من فقط از دور او را دیده‌ام."

کیه‌لینی همچنین درمورد مربیانی که با آنها کار کرده هم گفت:" از زمان آمدن کونته، یک مدافع فقط مدافع بود. او روی چیزهای ساده تمرکز داشت؛ نه بازی سازی از عقب زمین اما او از ابتدا تاکید داشت که ما می توانید بازی سازی هم بکنیم. آنتونیو چیزهای زیادی از من می خواست و در عوض، چیزهای زیادی هم به من یاد داد.

کیه‌لینی: دوست دارم با گواردیولا کار کنم

آلگری و کونته واقعا مربیان ویژه ای برای من بودند و به من کمک کردند تا از تاکتیکی به پختگی برسم. مارسلو لیپی بیش از تاکتیک، می توانست شرایط را بخواند. او توصیه هایی روشن و واضح برای همه داشت. من وقتی با او کار کردم که خیلی جوان بودم و واقعا از این اتفاق خوشحالم."

کیه‌لینی که زندگی نامه اش که به تازگی منتشر شد، اعلام کرد که از اینتر نفرت داشت؛ اظهارنظری که با انتقادهایی همراه شد. او در این مورد گفت:" من در نوجوانی طرفدار میلان بودم و حتی زمانی که تازه در سری آ شروع به بازی کردم. برادر و پدرم طرفدار یوونتوس بودند؛ در حالی که مادرم مثل من طرفدار میلان بود. وقتی در سال 2004 به یوونتوس پیوستم، او خیلی راضی نبود.

در ایتالیا، احساس به باشگاه ها بیشتر به خانواده ها برمی گردد؛ مانند اینتر ماسیمو موراتی یا میلان سیلویو برلوسکونی. دنیا در حال تغییر است و باید این تطبیق پیدا کنیم اما کمی نوستالژی و احترام به آن دوران هم وجود دارد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان