بیوگرافی ساره بیات


بیوگرافی ساره بیات

زندگینامه ساره بیات   بیوگرافی ساره بیات بازیگر خوب سینما و شبکه خانگی است که در بسیاری از فیلم های موفق سینمای ایران به خوبی بازی کرده است و جوایز متعددی را در حوزه سینما کسب کرده است. خانم بیات به تازگی ازدواج کرده است و ماجرای ازدواج او بسیار جنجالی شده است. ماجرای کامل … نوشته بیوگرافی ساره بیات اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

زندگینامه ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات بازیگر خوب سینما و شبکه خانگی است که در بسیاری از فیلم های موفق سینمای ایران به خوبی بازی کرده است و جوایز متعددی را در حوزه سینما کسب کرده است. خانم بیات به تازگی ازدواج کرده است و ماجرای ازدواج او بسیار جنجالی شده است. ماجرای کامل ازدواج ساره بیات به همراه تصاویری از همسر و حواشی مربوط به این موضوع را در ایران بانو بخوانید و همچنین بیوگرافی حامد بهداد را بخوانید

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات:

نام: ساره

نام خانوادگی: بیات

متولد: ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد

شغل: بازیگر

وضعیت تاهل: مجرد

همسر: ندارند

بیوگرافی ساره بیات

زندگینامه ساره بیات:

ساره بیات متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۸ در مشهد، بازیگر می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته هنر و دوره دیده موسسه کارنامه است، فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد و با سینما و شبکه خانگی خصوصا سریال های عاشقانه و دل به شهرت رسید.

خانواه و شروع بازیگری

ساره بیات در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر بنام سروین دارد و شوهر خواهر او رضا قوچان نژاد فوتبالست تیم ملی ایران است . پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل بصورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود که این اتفاق نیفتد.

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

شرکت در کلاس بازیگری

در نهایت سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۲ ساله بود بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در جشنواره پلیس با اولین تجربه توانست جایزه بهترین بازیگر را به همراه دیپلم افتخار کسب کند

او سپس وارد موسسه کارنامه شد و زیر نظر پرویز پرستویی دوره های کامل را گذراند.

از کلاس های بازیگری کارنامه در سال ۱۳۸۴ به سریال یک مشت پرعقاب معرفی شد و توانست در کنار بزرگانی چون رضا کیانیان و علیرضا خمسه بازی کرد

او در سال ۱۳۸۶ نیز با فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد.

نحوه همکاری ساره بیات با اصغر فرهادی

خانم بیات در مورد نجوه شروع همکاری خود با آقای فرهادی کارگردان موفق سینمای ایران اینطور گفته است:

توسط ‌حبیب رضایی به گروه و دستیاران اصغر فرهادی معرفی شدم. جلسه‌ های متعددی داشتیم تا به آنچه مد‌نظر ایشان بود برسم و در نهایت وقتی انتخاب شدم، خیلی خوشحال بودم، چون به نظرم تمام روزهای کاری با ایشان مثل یک کلاس درس مهم بود.

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در سریال دل

ساره بیات در سال ۱۳۸۹ با بازی درخشانش در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و خرس نقره ای بهترین بازیگر زن بطور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی اصغر فرهادی می باشد.

حضور در فیلم محمد (ص)

خانم بیات همجنین در فیلم سینمایی موفق محمد (ص) به عنوان دایه پیامبر گرامی اسلام ایفای نقش کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت. او در مورد نقش خود اینطور توضیح می دهد:

حضور در بعضی کارها کاملا دلی است و حس خوبی دارد. برای من پیشنهاد بازی در نقش دایه حضرت محمد در پروژه بزرگ محمد (ص)، اتفاق فرخنده و مبارکی بود که اصلا در مورد پذیرش کار حتی لحظه‌ ای تردید نداشتم.

به چیزی که می خواستم رسیدم

فکر می‌ کنم به هر چیزی که در این حرفه می‌ خواستم تا به امروز رسیده‌ام

شاید خیلی کم‌ توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم، خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم.

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ازدواج ساره بیات

ساره بیات هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، اما خواهرش سروین بیات با رضا قوچان نژاد بازیکن فوتبال ازدواج کرده و یک فرزند نیز دارند. مدتی پیش منوچهر هادی اعلام کرد که خانم بیات در آستانه ازدواج قرار دارد و به زودی اطلاعاتی در این زمینه در فضای مجازی منتشر خواهد شد اما فعلا اطلاعات کاملی از ماجرای ازدواج خانم بیان در دسترس نیست و به محض انتشار اخباری در این زمینه، این بخش به روز رسانی خواهد شد.

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

سفیر صنایع دستی

خانم بیات در مرداد ماه سال ۹۶ از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در زمان ریاست زهرا احمدی پور بعنوان سفیر صنایع دستی انتخاب و معرفی شد.

افتخارات ساره بیات

ساره بیات موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم فصل فراموشی جشنواره بین المللی عشق در آمریکا سال ۹۵ شد همچنین خرس نقره ای بهترین بازیگر زن به طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین (۲۰۱۰) و دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل از حلقه منتقدان فیلم لندن ۲۰۱۲ هر سه برای فیلم جدایی نادر از سیمن را بدست آورده است.

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

اینستاگرام ساره بیات

خانم بیات با آیدی sarehbayat_ و بیش از ۲ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام حضور فعال دارد و شخصا صفحه رسمی اش را اداره می کند. تعدادی از تصاویری که خانم بیات در اینستاگرام منتشر کرده است را در ادامه ببینید:

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات قبل عمل

بیوگرافی ساره بیات

ازدواج ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

تولد ساره بیات

ساره بیات در توضیح بغل کردن شوهرخواهرش رضا قوچان‌نژاد:

با رضا احساس محرمیت می کنم :

بیوگرافی ساره بیات

به گزارش سلام سینما اکران مردمی فیلم «زرد» در سینما قدس با حضور ساره بیات ۱۴ مهرماه برگزار شد. عوامل این فیلم به مناسب تولد ساره بیات، او را با کیک تولد و حضور پدرش، شوهر خواهرش، رضا قوچان نژاد و سعید عزت الهی سوپرایز کردند. ساره بیات در این مراسم درباره عکس بغل کردن شوهرخواهرش رضا قوچان‌نژاد بعد از پیروزی تیم ملی توضیح داد:

وقتی خواهرت که پاره تنت هست را میسپری در دستان قدرتمند یک مرد و میگی مواظب خواهرم باش، حسش شبیه حس پدر هست و مثل یک پدر بالای سر خواهر من هست رضای عزیز
یک عکس ما داشتیم که دست انداخته بودیم روی شونه همدیگه، مردم گفتن شماها به محرم نیستید. خواستم بگم که من با رضا چون شبیه دست های پدرم هست، احساس محرمیت می کنم. امشبم به احترام شما بغلش نکردم! چون خیلی توهین خوردم بابت اینکه چرا همسر خواهرم را بغل کردم و فقط شوق و ذوق را در خودم ریختم.

فیلم شناسی ساره بیات:

فیلم های سینمایی:

  • عنکبوت – ۱۳۹۸
  • هزارتو- ۱۳۹۸
  • سمفونی نهم – ۱۳۹۸
  • ایده اصلی – ۱۳۹۸
  • رحمان ۱۴۰۰ – ۱۳۹۷
  • لابیرنت -۱۳۹۷
  • اتاق تاریک – ۱۳۹۶
  • زرد – ۱۳۹۵
  • بیست و یک روز بعد – ۱۳۹۵
  • لابی – ۱۳۹۵
  • آااادت نمی‌ کنیم – ۱۳۹۴
  • محمد رسول‌ الله – ۱۳۹۳
  • ناهید – ۱۳۹۳
  • خداحافظی طولانی – ۱۳۹۳
  • خواب‌ زده‌ ها – ۱۳۹۲
  • ساکن طبقه وسط – ۱۳۹۲
  • فصل فراموشی – ۱۳۹۲
  • لامپ ۱۰۰ – ۱۳۹۲
  • جدایی نادر از سیمین – ۱۳۸۹
  • مقلد شیطان – ۱۳۸۵

تلویزیون و نمایش خانگی:

  • سریال دل ۱۳۹۷
  • عاشقانه ۱۳۹۵
  • بانو ۱۳۸۸
  • بی گناهان ۱۳۸۷
  • یک مشت پر عقاب ۱۳۸۶

منبع : سلام سینما/ ویکی پدیا/ شما نیوز/ فتوکده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان