پیروزی فیروزجا مقابل مقصودلو در فینال مسابقات آنلاین شطرنج


پیروزی فیروزجا مقابل مقصودلو در فینال مسابقات آنلاین شطرنج

علیرضا فیروزجا با پیروزی مقابل پرهام مقصودلو موفق شد قهرمان مسابقات آنلاین شارت شطرنج شود.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا و داغ شدن رقابت های مجازی در شطرنج اکثر شطرنج بازان تا حد امکان در مسابقات مجازی شرکت کرده و خود را به چالش می کشند. فیروزجا نابغه نوجوان شطرنج جهان که در سوپر تورنمنت آنلاین کلاچ آمریکا حضور نداشت تصمیم گرفت در مسابقات آنلاین دیگری به نام شارت شرکت کند.
همچنین پرهام مقصودلو استاد بزرگ شطرنج ایران در این مسابقات دست به مهره شد. این رقابت ها با حضور 16 شطرنج باز پیگیری شد. علاقه مندان به این مسابقات می توانستند این رقابت را به صورت آنلاین پیگیری کنند.
فیروزجا و مقصودلو دو شطرنج بازی بودند که موفق شدند در روز اول این دیدار با اقتدار به مرحله بعد راه پیدا کنند. این دو نابغه شطرنج بعد از پیروزی مقابل حریفان به فینال این مسابقات راه پیدا کردند.
فینال تمام ایرانی در حالی پیگیری شد که در دور اول مسابقات فیروزجا موفق به پیروزی مقابل مقصودلو شد. دور دوم و سوم دو شطرنج باز به تساوی رضایت دادند. دور چهارم در حالی شروع شد که فیروزجا در صورت پیروزی می توانست به قهرمانی برسد که در دور چهارم مقصودلو را شکست داد و موفق شد با سه امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.

پیروزی فیروزجا مقابل مقصودلو در فینال مسابقات آنلاین شطرنج نمایی از پخش زنده فینال مسابقات

رده بندی نهایی این مسابقات:

پیروزی فیروزجا مقابل مقصودلو در فینال مسابقات آنلاین شطرنج

نتایج مرحه نیمه نهایی:

پیروزی فیروزجا مقابل مقصودلو در فینال مسابقات آنلاین شطرنج

در این مسابقات شطرنج بازانی از کشور های فرانسه، اوکراین، آذربایجان و آلمان حضور داشتند. کل جوایز این مسابقات هزار و پانصد یورو بود که فیروزجا با قهرمانی توانست 400 یورو برنده شود. همچنین مقصودلو با نایب قهرمانی این مسابقات 300 یورو برد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران