ثبت‌نام با تخفیف ویِژه در مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم


ثبت‌نام با تخفیف ویِژه در مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم

موسسات قرآنی سراسر کشور جهت ثبت نام در مدارس حفظ شبانه روزی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، از تخفیف ویژه شهریه بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مؤسسه بیت الاحزان در راستای تشویق نوجوانان و جوانان به حفظ قرآن کریم با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، تخفیف ویژه جهت مؤسسات قرآنی در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش در نشستی که به صورت مجازی بین حجت الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت الاحزان با حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برقرار شد، بر ضرورت عملکرد هماهنگ تمامی دستگاه‌های قرآنی کشور به منظور انسجام و اثرگذاری بیشتر فعالیت‌های قرآنی تأکید شد.

«حسن محمدی» در این گفتگو با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات موجود در مؤسسه بیت الاحزان که در سطح ملی فعالیت‌های گسترده دارد، بر ضرورت همکاری بین مؤسساتی مثل بیت الاحزان با سایر مؤسسات قرآنی تأکید کرد.

حجت الاسلام شاهسونی با تأیید سخنان محمدی اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایی از جمله مراکز شبانه روزی حفظ تخصصی قرآن کریم، برنامه مدون برای حفظ شبانه روزی یکساله کل قرآن کریم و اساتید مجرب که مؤسسه بیت الاحزان در اختیار دارد ما هم آمادگی داریم در حد خود در این زمینه گام برداریم. وی افزود: در همین راستا آمادگی داریم به داوطلبان مراکز شبانه روزی حفظ یکساله قرآن کریم خود که معرفی نامه ای رسمی از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور ارائه نمایند تخفیفی معادل 15% شهریه ماهانه این مراکز اعطا نماییم. این حافظ کل قرآن کریم با مقایسه میزان هزینه کرد و شهریه این مراکز افزود: با توجه به شبانه روزی بودن این دوره ها و بهره مندی قرآن آموزان از سه وعده غذایی، اسکان، آموزش، اردوهای فرهنگی تفریحی، و سایر امکانات هزینه واقعی هر قرآن آموز در هر ماه 2 میلیون تومان می‌باشد، اما شهریه دریافتی ماهانه مراکز بسته به مکان برگزاری طرح بین 200 هزار تا 450 هزار تومان می‌باشد. عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با این حرکت شاهد انسجام و همدلی بیشتر بین مؤسسات قرآنی و رشد و پویایی بیشتر در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی کشور باشیم.

مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور نیز با اعلام حمایت از این طرح گفت: اتحادیه آمادگی هر گونه همکاری در زمینه معرفی و اطلاع رسانی این طرح بین مؤسسات قرآنی را دارد و از تمامی ظرفیت‌های خود جهت گسترش این روند اتحاد و همدلی بین مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استفاده خواهد کرد.

یاد آور می‌شود، نام نویسی بیستمین دوره مراکز شبانه روزی حفظ یکساله کل قرآن کریم کشور و همچنین ششمین دوره طرح ملی رحله (حفظ قرآن در تابستان) از بیستم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است و نوجوانان و جوانان 14 تا 22 ساله می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به این لینک (http://beytolahzan.ir/paper/subject/?id=3053 ) مراجعه کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور