مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری معرفی شد


مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- فرانک کبیری دهکردی روز دوشنبه در آیینی با حضور رییس سازمان فنی و حرفه‌ای‌ کشور به عنوان مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در این آیین با تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت: برای تقویت مهارت‌ها و توانمندی‌های هر یک از شهرستان‌های استان برنامه‌ای تدوین شده تا در سال جهش تولید منجر به رونق اشتغالزایی شود.

فرانک کبیری دهکردی، تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند را از زیرساخت‌های توسعه پایدار دانست و گفت: در همین راستا سازمان فنی و حرفه‌ای نقش پررنگ و مهمی برعهده دارد.

وی، احیای مشاغل سنتی و افزایش رسته‌های آموزشی در استان را از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار خود اعلام کرد و گفت: با توجه به تاریخ غنی استان و برخورداری از هنرصنعت‌های مهم و کاربردی می‌طلبد تا در این حوزه اقدامات موثرتری انجام گیرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری، ایجاد تعادل منطقه‌ای و برقراری عدالت، حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی، بهبود فضای کسب‌وکار، رونق اشتغال، مشارکت‌دهی بخش خصوصی، پیاده‌سازی مدیریت مشارکتی و تقویت تعاملات بین‌دستگاهی را از دیگر برنامه‌های محوری خود برشمرد.

مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین از حمایت‌های رییس سازمان فنی و حرفه ای در تخصصی شدن مهارت‌ها در این استان قدردانی کرد و گفت: با حضور رییس سازمان فنی و حرفه‌ای استراتژی سازمان به خوبی تعریف و ابلاغ شد.
قهرمان آماره افزود: در سه ماهه اخر سال ۹۷ و سه ماهه اول سال ۹۸، حدود ۱۵ برنامه در حوزه آموزش و مهارت‌آموزی در استان تدوین و اجرا شد.
وی تصریح کرد: همچنین در طول یکسال اخیر ۱۷ طرح مهارت‌آموزی تخصصی در نقاط مختلف استان به مرحله اجرا گذاشته شد.
مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری داد: ایجاد شهر نما در شهر هوره، ایجاد طرح هتلداری و گردشگری و شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.
به گفته آماره، کارگاه سنگ‌تراشی و راه‌اندازی قطب جوش کشور در شهر هفشجان، پرورش زنبورعسل در کوهرنگ، شهرک تخصصی نمد در شهرکرد، مرکز تخصصی گیاهان دارویی در سورشجان، مرکز تخصصی آبزی‌پروری در شهرستان اردل، مرکز گز در بروجن، ایجاد قطب روستای با یک مهارت در فارسان و مرکز تخصصی محصولات کشاورزی در کیار از دیگر طرح‌های تخصصی اجرا شده در استان طی یکسال اخیر بوده است.

به گزارش ایرنا، در این آیین از کتاب اصول و مبانی سیستم درب‌بازکن‌های صوتی و تصویری نوشته محمدحسن غلامی رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...