قتل عام فجیع یک خانواده و تکه‌تکه کردن اجساد در تهران


قتل عام فجیع یک خانواده و تکه‌تکه کردن اجساد در تهران

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عامل قتل عام یک خانواده در محله باغ فیض خبر داد و جزئیات قتل فجیع اعضای یک خانواده را تشریح کرد.

قتل عام فجیع یک خانواده و تکه‌تکه کردن اجساد در تهران

سردار حسین رحیمی در این باره گفت: حوالی ساعت ۹ صبح روز گذشته خبری در مورد قتل اعضای یک خانواده به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل کلانتری در محل حاضر شده و مشاهده کردند سه عضو خانواده شامل مرد ۳۲ ساله زن ۲۸ ساله و فرزند ۴ ساله شان به شکل فجیعی به قتل رسیده و بدنشان قطعه قطعه شده بود.

وی با بیان این که بلافاصله تیمی ویژه در پلیس رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد، گفت: ماموران حدود ۱۰ ساعت بعد با استفاده از عدله، شواهد و قرائن موجود موفق به شناسایی و دستگیری عامل قتل که پسر عموی مرد خانواده بود شدند و او را در عملیاتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان این که این فرد تا بامداد امروز حاضر به پذیرش جرم خود و اعتراف به جنایت نمی‌شد، ادامه داد سرانجام در نیمه شب متهم به قتل این سه نفر اعتراف کرده و دلیل آن را حسادت و اختلافات مالی اعلام کرد.

رحیمی در مورد شیوه ارتکاب قتل نیز گفت: برابر آنچه که متهم تاکنون اقرار کرده او صبح روز گذشته وارد خانه پسر عمویش شده و در حالی که همسر و فرزندش در خواب بودند پسرعمویش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده و پس از آن با توجه به این که زن جوان و فرزندش از خواب بیدار شده و متوجه جنایت شدند آن‌ها را نیز به قتل رسانده و پس از مثله مثله کردن اجساد محل را ترک کرده است.

به گفته رحیمی، رسیدگی به جزئیات این پرونده از سوی پلیس با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !