تعطیلی 80 کارگاه سنگ‌شکن گلستان و چند خبر کوتاه


تعطیلی 80 کارگاه سنگ‌شکن گلستان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - بهسازی جاده‌های اصلی گلستان با 133 میلیارد ریال اعتبار، انتخاب نخستین شهردار سیجوال، دستگیری سارقان مسلح در شرق استان و تعطیلی 80 کارگاه سنگ شکن از جمله خبرهای کوتاه دوشنبه گلستان است .

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهسازی و روکش آسفالت ۴ محور ارتباطی استان با اعتبار ۱۳۳ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

**

رییس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در این استان خبر داد و گفت: اعضای این باند ۶ نفره از ۲ سال قبل در شهرهای شرق استان اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت به عنف می‌کردند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

**

تعدادی از شهروندان گرگانی در تماس با ایرنا از تاخیر در بازگشایی بانک ها در ساعات ابتدایی روز گلایه داشته و خواستار اصلاح ساعات کار بانک ها به روال سابق (۷:۳۰ صبح) شدند.

**

خسروی مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گلستان گفت: امسال از فعالیت ۲۰ کارگاه غیرمجاز برداشت شن و ماسه در استان جلوگیری شد.

**

مانور لحظه صفر برای ارزیابی میزان آمادگی تیم های عملیاتی در پاسخگویی به حوادث در زمان وقوع با حضور تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان در پایگاه امداد و نجات قرق شهرستان گرگان برگزار شد.

**

با رای اعضای شورای شهر، کامران ایری به عنوان نخستین شهردار شهر سیجوال از توابع بندرترکمن انتخاب شد.

**

معاون آموزش مدرسه شهیده بنت الهدی علی آبادکتول گفت : علاقمندان واجد شرایط تحصیل در حوزه های علمیه که دارای مدرک دیپلم به بالا هستند می توانند همه روزه برای ثبت نام به این حوزه علمیه مراجعه کنند.

**

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: ۵ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !