ایستگاه‌های میانی پسماند از داخل تهران حذف می‌شوند


ایستگاه‌های میانی پسماند از داخل تهران حذف می‌شوند

علیپور گفت: قرار است ام ار آف‌هایی در 4 پهنه شهر تهران مستقر شوند که باعث از میان برداشتن ایستگاه‌های میانی پسماند می‌شوند.

ایستگاه‌های میانی پسماند از داخل تهران حذف می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران صبح امروز در مراسم آغاز اجرای طرح کاپ گفت: اقدامات ما در حوزه پسماند منطبق با اقدامات بین المللی است و تلاش کرده ایم تا دفن پسماند را کاهش بدهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: روزانه هفت هزار تن پسماند عادی، ۱۰۰ تن پسماند پزشکی و ۳۵ هزار تن نخاله از تهران جمع آوری می‌شود.

علیپور با اشاره به فعالیت ۱۸ هزار کارگر در این حوزه گفت: ۵۵ هزار مخزن در شهر تهران وجود دارد و باید تلاش کنیم سهم تفکیک زباله برای اجرای طرح کاپ بالا برود.

او با تاکید بر اینکه طرح کاپ شش محور اصلی دارد که اولین آن‌ها تغییر فرمت مخزن گذاری‌ها برای جمع آوری زباله است، افزود: ما ۱۱ ایستگاه میانی داریم که برای ساکنین اطراف آن تولید بو و شیرابه می‌کنند و باید این مشکل حل کنیم.

او با بیان اینکه برای حل این مشکل به سراغ طرح ام ار آف رفتیم که هم تفکیک حداکثری انجام دهد و هم شیرابه ناشی از آن بازیافت شود، گفت: قرار است این ام ار آف‌ها در ۴ پهنه در شهر تهران مستقر شوند که باعث از میان برداشتن ایستگاه‌های میانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید

نصب ۱۰ دستگاه خوددریافت پسماند خشک در پایتخت

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403