شهروندان خلخالی یک میلیارد و 520 میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند


شهروندان  خلخالی یک میلیارد و 520 میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند

اردبیل - ایرنا - رییس دادگستری خلخال گفت: با وجود نبود امکان برگزاری جشن گلریزان و محدودیت‌های اجتماعی ناشی از شیوع بیماری کرونا، شهروندان این شهرستان یک میلیارد و 520 میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند.

علی رمضان‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جمع آوری کمک‌های مردم خیر خلخال از ماه مبارک رمضان و از طریق استفاده از ظرفیت فضای مجازی شروع شد، افزود: میزان کمک‌های مردمی همچنان رو به افزایش بوده و در حال حاضر بیش از یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال کمک مردمی جمع آوری شده است که بزودی برای ازادی تعدادی از زندانیان مالی زندان بکار گرفته خواهد شد.

وی بیان‌کرد: برای آزادی ۱۵ زندانی مالی و جرایم غیرعمد در این شهرستان مبلغ قابل توجهی نیاز است و خیران می‌توانند از طریق پرداخت کمک‌های خود با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این امر خیر مشارکت کنند.

رییس دادگستری خلخال اظهارداشت: این شهرستان از مناطق پیشتاز استان اردبیل در کمک به آزادسازی زندانیان مالی بوده و ستاد دیه سه سال متوالی رتبه برتر استان را از لحاظ میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن‌های گلریزان کسب کرده و با توجه به میزان کمک‌های جمع آوری قابل توجه امسال انتظار می‌رود این رتبه برای شهرستان امسال نیز تکرار شود .

وی افزود: در جریان برگزاری جشن گلریزان سال گذشته مردم شهرهای خلخال و کلور مرکز بخش شاهرود این شهرستان یک میلیارد و ۵۰۸ میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند که با کمک‌های ستاد دیه استان و کشور زمینه آزادی ۲۵ زندانی مالی با بدهی ۳۶ میلیارد ریال فراهم شد.

رمضان‌پور با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در جامعه و مشکلات اجتماعی ناشی از آن مانع کمک‌های بیشتر مردم نشده است، گفت: امسال آیین‌های احسان‌ و مجالس ترحیم به دلیل بیماری کرونا برگزار نمی‌شود و مردم می‌توانند بخشی از هزینه‌های این مجالس را به آزادی زندانیان اختصاص دهند.

رییس دادگستری خلخال از خیرین شهرستان خواست در صورت تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۴۴۷۱ بنام یاوران ستاد دیه شهرستان خلخال و یا از طریق درگاه اینترنتی www.idpay.ir/setad-diye-khalkhal واریز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی