توقیف بنز 30 میلیاردی در آزادراه کرج-قزوین


توقیف بنز 30 میلیاردی در آزادراه کرج-قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه خودرو بنز s550 به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ مهدی افشاری با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در حین گشت زنی در آزاده راه تهران- کرج به یک دستگاه خودرو بنز s۵۵۰ مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک خودرو متوجه شدند تاریخ پلاک گذر اعتبار خودرو گذشته و مالک اصلی خودرو شخصی مقیم خارج از کشور بوده و خودرو را برخلاف قوانین در اختیار راننده خودرو قرار داده که برابر قوانین خودرو قاچاق محسوب می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به همراه راننده اش به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

سرهنگ افشاری گفت: بنابر نظر کارشناسان ارزش خودرو قاچاق کشف شده ۳۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی با رصد محورهای مواصلاتی عرصه را بر قاچاقچیان کالا تنگ کرده است.

توقیف اتوبوس حامل بار قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همچنین در ادامه گفت: در بازرسی از اتوبوس حامل بار قاچاق ۱۰ هزار عدد ماسک ۳ لایه، ۳۱۰ ثوب البسه خارجی و یک دستگاه تلویزیون قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ افشاری با بیان این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درسال جهش تولید درخصوص مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه خود متوجه شدند خودرو حامل بار قاچاق است که با هماهنگی مقام قضائی اتوبوس توقیف و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

سرهنگ افشاری ادامه داد: در بازرسی تکمیلی از اتوبوس توقیف شده تعداد ۱۰ هزار عدد ماسک ۳ لایه، ۳۱۰ ثوب البسه خارجی و یک دستگاه تلویزیون قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با بیان این که ارزش کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از دپو و انتقال هرگونه بار مشکوک به قاچاق، موضوع را از طریق شماره الفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

در کمتر از ۲ ساعت سارقان خودرو گرفتار شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان خودرو در کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پیکان وانت در حوزه کلانتری ۱۷ مهرویلا، بلافاصله ماموران کلانتری بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سه سارق با استفاده از شاه کلید، یک دستگاه خودرو پیکان وانت را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد:. ماموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی محل تردد خودرو سرقتی را در کمتر از دو ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن جا اعزام شدند که خودرو را در حین تردد مشاهده کرده و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو را متوقف و سه سرنشین آن را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به سرقت خودرو اعتراف کردند که با دستور مقام قضائی نامبردگان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان ارسال منتقل شدند.

واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ با ۲ کشته و یک مجروح

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در آزادراه کرج- قزوین که منجر به کشته شدن ۲ سرنشین آن شده، خبر داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری با اعلام این خبر گفت: در پی تماس شهروندان با شماره تلفن ۱۱۰ و اعلام واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در آزادراه "کرج- قزوین" محدوده هشتگرد جدید، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی "ساوجبلاغ" به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل عدم توانایی راننده اش در کنترل وسیله نقلیه دچار واژگونی و آتش سوزی شده بود که با تلاش نیروهای آتش نشانی آتش مهار و سرنشینان آن از خودرو خارج شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودرو فوت و راننده آن به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه "عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه" اعلام شده است.

کشف۸۴ کیلوگرم تریاک توسط پلیس البرز و همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸۴ کیلو ۶۰۰گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و همدان و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ علی عسکری با اعلام این خبر، گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از استان های شرقی کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه کامیونت در حال انتقال آن به استان همدان است.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در محور ورودی شهرستان همدان مستقر شده و به رصد و پایش خودروهای عبوری پرداختند که در نهایت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه ای خودرو متوجه حضور یک دستگاه خودرو برلیانس که خریدار مواد مخدر بود شده که ماموران فرصت را غنیمت شمرده و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۲ خودرو را متوقف و راننده آن ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو کامیونت ۸۴کیلو ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق