32 میلیارد ریال عواید نامشروع سرباند معروف قاچاق مواد مخدر توقیف شد


32 میلیارد ریال عواید نامشروع سرباند معروف قاچاق مواد مخدر توقیف شد

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از توقیف 32 میلیارد ریال از عواید نامشروع خریدوفروش مواد مخدر توسط سرباند معروف قاچاق مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ محمود پارسا فر اظهار کرد: با توجه به تداوم برگزاری جلسات کمیته شناسایی اموال قاچاقچیان مواد مخدر در جهت مبارزه با جرم پول‌شویی، اموال یکی از سر باندهای معروف مواد مخدر که به اتهام حمل محموله سنگین مواد مخدر دستگیر و در زندان به سر می‌برد بررسی و تحت نظارت قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی در بررسی اموال و دارایی‌های قاچاقچی معروف به این نتیجه رسیدند که متهم هیچ‌گونه فعالیت اقتصادی نداشته و کلیه اموال و دارایی‌های وی که به نام خود و اعضای خانواده وی به ثبت رسیده از طریق عواید نامشروع خرید و فروش مواد مخدر حاصل‌ شده است.

پارسافر ادامه داد: مأموران در تحقیقات خود و با بررسی‌های فنی، حساب‌های مختلف متهم را که وجوه به‌صورت کارت به کارت واریز و برداشت‌شده و در یک‌لحظه در چندین حساب جابه‌جا و انتقال شده است را شناسایی کردند و ضمن هماهنگی با مقام قضائی این حساب‌ها مسدود و دو باب منزل مسکونی و چهار خودروی سواری متعلق به متهم نیز توقیف شد.

وی با اشاره به ارزش 32 میلیارد ریالی اموال توقیف‌شده، خاطرنشان کرد: پلیس ضمن برخورد قاطع با حمل و توزیع‌کنندگان مواد مخدر؛ با هوشیاری تراکنش‌های مالی نامشروع را در جهت مبارزه با پول‌شویی رصد کرده و بدون اغماض با مفسدان اقتصادی نیز برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری