فراخوان مهرواره کاردستی ویژه کودکان و نوجوانان در خراسان رضوی


فراخوان مهرواره کاردستی ویژه کودکان و نوجوانان در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- فراخوان مهرواره کار دستی با عنوان دستان هنرمند ویژه کودکان و نوجوانان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی منتشر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز بالاترین و بهترین تولید برای کشور تولید فکر نو و ایده است.

ابراهیم زره‌ساز افزود: خلاقیت موهبتی است که در تمام انسان‌ها به صورت بالقوه موجود است اما ظهور و گسترش آن مستلزم شرایط مناسب است. یکی از این خلاقیت‌ها ساخت کاردستی است که کودکان و نوجوانان با دست، فکر و ذوق هنری و سلیقه خود طرح‌های مورد علاقه خود را تصور و می‌سازند.

وی ادامه داد: با توجه به شعار امسال و به پشتوانه انجام مداوم فعالیت کاردستی در مراکز این کانون و تکیه بر توانایی و تلاش مربیان، مهرواره کاردستی با عنوان "دستان هنرمند" راه‌اندازی شد که کودکان و نوجوان می‌توانند آثار خود را به شیوه‌های اعلام شده آماده کرده و عکس آن را به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود شامل ساخت کاردستی‌های کاربردی در انواع عروسک‌های نمایشی، انواع کاردستی های علمی و کاردستی بازی را در این جشنواره شرکت دهند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این مهرواره باید از مراحل ساخت کاردستی خود دستکم پنج عکس تهیه و به همراه مشخصات خود از طریق پیام‌رسان دبیرخانه به شماره ۰۹۳۸۲۶۴۰۸۱۵ ارسال کنند.

زره‌ساز ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مرداد ماه امسال و تاریخ اعلام برگزیدگان همزمان با هفته ملی کودک در مهر ماه امسال می‌باشد و به ۱۰ نفر از برگزیدگان جایزه و لوح تقدیر اهدا می‌گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس