صرافی Crex24 را بهتر بشناسید


به گزارش پول نیوز CREX24 که در سال 2017 راه اندازی شد، یک تبادل رمزنگاری مستقر در استونی است و کاربران روسی زبان را هدف قرار می دهد. از آنجایی که این یک مبادله نسبتاً...

به گزارش پول نیوز CREX24 که در سال 2017 راه اندازی شد، یک تبادل رمزنگاری مستقر در استونی است و کاربران روسی زبان را هدف قرار می دهد. از آنجایی که این یک مبادله نسبتاً جدید است ، CREX24 فعلاً فقط روی ارزهای رمزپایه متمرکز شده است. گرچه لیست ارزهای رمزپایه ای که ارز از آن پشتیبانی می کند گسترده نیست ، اما محبوب ترین ارزهای رمزپایه را پوشش می دهد. معاملات فیات-کریپتو نیز در CREX24 موجود است و آن را تبدیل به یک مبدل در سطح ورودی می کند. CREX24 متعلق به شرکتی به نام Crex24 OÜ است که به طور عمومی در وب سایت آنها اعلام شده است. CREX24 از تأیید هویت دو عاملی (2FA) و همچنین اتصال رمزگذاری شده استفاده می کند ، اما تأیید کاربر اختیاری است. اگرچه این امر به ناشناس ماندن بهتر اجازه می دهد، ممکن است کاربرانی که امنیت اضافه شده را از طریق تأیید شناسه ترجیح می دهند، بازدارند. این شرکت در همه کشورها به جز انگلیس ، ایالات متحده ، کانادا و اسرائیل فعالیت می کند.

صرافی Crex24 را بهتر بشناسید

پشتیبانی Crex24

صرافی از وب سایتی پشتیبانی می کند که به شیوه ای مدرن و کاربردی طراحی شده است و این امکان را برای کاربر متوسط ​​فراهم می کند تا بتواند با سهولت در آن حرکت کند. CREX24 همچنین حضور فعال در رسانه های اجتماعی دارد ، زیرا این تیم روزانه حساب توییتر خود را به روز می کند. خدمات مشتری آنها با خدمات روسی و انگلیسی به صورت 24/7 در دسترس است. همراه با این واقعیت که استفاده از سرمایه گذاران جدید cryptocurrency عملی است ، این مبادله حضور بسیار کاربرپسندی دارد ، حتی اگر این تبادل در زبان روسی غالب تر باشد به زبان انگلیسی است. این مبادله برای شهروندان یا ساکنان انگلستان ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا یا اسرائیل باز نیست. اگر شما مقیم یا شهروند هر یک از این کشورها هستید و به دنبال سکوی معاملاتی که مناسب شما باشد ، نگران نباشید.

معاملات در Crex24

هزینه های معاملات CREX24 بین سودجویان و سازندگان فرق می کند. هزینه تخفیف در Takers 0.10 درصد است که به طور قابل توجهی پایین تر از میانگین صنعت جهانی است. از سوی دیگر سازندگان ، هزینه -0.01٪ دریافت می کنند ، بدین معنی که در هنگام تجارت ، درآمد کسب می کنند. این یک ویژگی بسیار جذاب برای اکثر کاربران است که به نوبه خود می تواند نقدینگی ارز را افزایش دهد. مبادله مبلغی مبلغ برداشت از 0.001 BTC را دریافت می کند که بالاتر از میانگین صنعت است. از آنجا که تجارت فیات-کریپتو مجاز است ، سپرده ها را می توان در قالب نقل و انتقالات بانکی و کارت های اعتباری و همچنین ارزهای رمزنگاری موجود انجام داد. با این حال ، مبادله برای همه کاربران باز نیست ، زیرا دسترسی ساکنان و شهروندان انگلیس ، ایالات متحده ، کانادا و اسرائیل محدود است.

صرافی Crex24 را بهتر بشناسید

نمای معاملات Crex24

صرافی های مختلف دیدگاه های تجاری متفاوتی دارند. و هیچ “این نمای کلی بهترین” نیست. شما باید خودتان تعیین کنید که کدام نمای تجاری مناسب برای شما است. آنچه معمولاً بین معاملات مشترک است این است که همه آنها کتاب سفارش یا حداقل بخشی از کتاب سفارش را نشان می دهند ، نمودار قیمت ارز رمزنگاری شده و تاریخچه سفارش. آنها معمولاً جعبه های خرید و فروش نیز دارند. قبل از اینکه بورس را انتخاب کنید ، سعی کنید نگاهی به تجارت بیندازید تا بتوانید تشخیص دهید که نسبت به شما احساس خوبی دارد.

Crex24 هزینه معاملات؟

هر تجارت بین دو طرف اتفاق می افتد: سازنده، که سفارش خود را قبل از تجارت در لیست سفارش وجود دارد، و وکیل گیرنده ، که سفارش مطابقت (یا “می گیرد”) سفارش سازنده را می دهد. این ارز صرافی ها را برای 0.20٪ در معاملات معاملاتی هم برای صرافی ها و هم برای سازندگان متهم می کند (با کمی تغییر در جفت معاملات تا جفت معاملات). بر این اساس ، مبادله آن چیزی را دارد که ما آن را “هزینه تخت” می نامیم. 0.20٪ مطابق با میانگین صنعت جهانی است (احتمالاً 0.20٪ – 0.25٪).

Crex24 هزینه برداشت؟

Crex24 هنگام برداشت BTC ، مبلغ برداشت را برابر با 0.001 BTC می پردازد. این حدود 60٪ بالاتر از میانگین صنعت است ، زیرا متوسط صنعت تقریباً 0.0006 BTC در هر برداشت BTC است. بر این اساس ، هزینه برداشت مبلغی که توسط این صرافی اعمال می شود ، بسیار رقابتی نیست.در Crex24 می توانید از طریق سیم کارت و کارت های اعتباری واریز کنید. این می تواند به ویژه برای سرمایه گذاران جدید رمزنگاری مفید باشد.

امنیت Crex24

ممکن است یک نفر بپرسید که چرا امنیت حتی ویژگی ای است که ما در Cryptowisser به دنبال تبادلات مختلف رمزنگاری برتر هستیم. دو دلیل: 1-صرافی ها حجم عظیمی از اطلاعات با ارزش شخصی را شناسایی می کنند. 2-صرافی ها سپرده های نقدی و یا سکه و برداشت های زیادی را اداره می کنند.

نمره امنیتی Crex24 هنگام انجام آزمون در رصدخانه توسط موزیلا (https://observatory.mozilla.org/) است. این مورد بسیار بالاتر از حد متوسط در مورد صرافی های برتر رمزنگاری است.

مزایای CREX24:

بسترهای نرم افزاری خوب- سکوی معاملاتی CREX24 کاملاً زیبا به نظر می رسد و آنچه را که معامله گران پیشرفته تر نیاز دارند ارائه می دهد. این پلتفرم شامل نمودارها ، شاخص ها و سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل توسط TradingView ، یک کتاب سفارش ، تاریخ معاملات و لیست بازارها است. این برخلاف برخی صرافی ها است که فقط گزینه خرید و فروش دارند و هیچ ویژگی دیگری ندارند.

گزینه های پرداخت چندگانه- CREX24 چندین گزینه پرداخت بسیار مفید برای ارزهای فیات ارائه می دهد: کارتهای بانکی ، کیف پول الکترونیکی (Skrill ، WebMoney ، Qiwi ، و غیره) و سیستم عاملهای پرداخت الکترونیکی (Neteller ، Payeer و غیره).مبادله مبادلات برای حداقل سپرده های فیاتی و برداشت ها به ترتیب 1 دلار تعیین کرده است: 1 دلار و 3 دلار USD.

لیست سکه CREX24 سکه های دیگر را می پذیرد– برای این منظور ، آنها باید در coinmarket.cap ذکر شده و نقدینگی را تأمین کنند ، تا زمانی که معامله گران شروع به تهیه آن کنند. هزینه اضافه کردن سکه به سایت 0.03 BTC (یا معادل 0.03 BTC) می باشد.

تعداد زیادی سکه CREX24 –انتخاب بسیار خوبی از altcoin های ارائه شده و شامل برخی از موارد واقعا مبهم است. اما با توجه به اینکه لیست برنامه های altcoin را می پذیرد و الزامات آن خیلی سختگیرانه نیست ، به نظر می رسد هر کسی می تواند سکه های خود را در این لیست ذکر کند.

امنیتCREX24: اعتبار احراز هویت دو عاملی و اتصال رمزگذاری شده را ارائه می دهد.

ناشناس بودن: گزینه ای برای تأیید مشتری وجود دارد ، اما به نظر می رسد اختیاری است. متأسفانه نتوانستیم اطلاعات بیشتری در مورد شرایط و شرایط مورد نیاز پیدا کنیم.

معایب CREX24

محدودیت مکان– بسیار محتمل است که CREX24 در روسیه مستقر باشد و بدیهی است که مشتریانی را از سراسر جهان به جز ایالات متحده و اتحادیه اروپا (برای تجارت در cryptocurrency در مقابل فیات) قبول می کند. از یک طرف ، جهان گسترده است ، اما از سوی دیگر – این دو منطقه ، محل زندگی افراد مرفه تری است که درآمد یکبار مصرف دارند و احتمال بیشتری برای تجارت در ابزارهای مالی دارند.

بدون اهرم– CREX24 ، مانند اکثریت قریب به اتفاق مبادلات ارز رمزپایه ، تجارت اهرمی را ارائه نمی دهد. تعداد معدودی از سیستم عامل های اصلی این گزینه را دارند ، اما ، به طور کلی ، آسان تر است که مشتریان برای ثبت نام در حساب کاربری با یک کارگزار تنظیم شده در بازار فارکس که CFD ها را در زمینه رمزنگاری برای ارز در اختیار شما قرار می دهد ثبت نام کنند. تعداد کمی از این موارد وجود دارد و تجارت با یک کارگزار فارکس مزایای آن را دارد ، مانند سیستم عامل های تجاری پیشرفته تر و تنظیم مناسب.

اطلاعات کافی نیست- اطلاعات در سایت CREX24 کاملاً طراحی شده است. ما بیشترین اطلاعات ارائه شده در این بررسی را از انجمن Bitcointalk دریافت کردیم ، جایی که مشتریان بالقوه از صاحبان صرافی و توسعه دهندگان سؤالات مختلف و پاسخهای آنها را می پرسند.

نتیجه و جمع بندی

CREX24 یک مبادله نسبتاً جدید و هنوز هم کوچک رمزنگاری است که بیشتر مورد توجه مشتری های روسی زبان است. این تفاوت زیادی در بین همسالان خود ندارد اما دارای مزایایی است که ما کاملاً دوست داریم. به عنوان مثال ، گزینه های بی شمار پرداخت فیات و امکان پرداخت با کارت. هزینه ها نیز بسیار مطلوب است. پلتفرم معاملات بسیار خوب است و دارای ویژگی های اضافی، ابزار و نمودارهای نمودار و تحلیل می باشد. تعداد علائم موجود در بورس بسیار چشمگیر است ، اما این بیشتر به لطف گزینه ذکر شده سکه شما است.آنچه ما دوست نداریم این واقعیت است که تجارت ارزهای رمزپایه برای فیات برای مشتریان ایالات متحده و اتحادیه اروپا در دسترس نیست. ما همچنین از این واقعیت که اطلاعات در سایت CREX24 کاملاً ناکافی هستند ، ناراضی بودیم و برای بررسی خود مجبور شدیم به جای دیگری بنگریم. برخی دیگر که اصلاً نتوانستیم آنها را پیدا کنیم ، مانند هزینه سپرده و برداشت.به طور کلی، CREX24 یک تبادل خوب خوب با برخی از مزایای خوب و برخی از معایب نه چندان قابل توجه است.

منبع : آی ماینر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟