جهاد ادامه دارد؛ توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بسیحیان حوزه 101 فجر


بسیجیان حوزه 101 فجر طی چهارمرحله بیش از 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند.

علی حاج رحیم فرمانده حوزه 101 فجر در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم در اقدامات بسیجیان این رزمایش کمک مومنانه گفت: بعد از فرمایش رهبر انقلاب در خصوص رزمایش مواسات ستادی را در حوزه 101 فکرتشکیل دادیم. این ستاد سه ماموریت شناسایی افراد بی بضاعت، شناسایی افرادی که به خاطر کرونا دچار مشکل مالی شده‌اندو جمع آوری و توزیع کمک های مردمی را بر عهده گرفت.

وی افزود: با اقدامات این ستاد جمعا 500 نفر شامل 450 ایرانی و 50 نفر افغانی- عزیزان افغانستانی عمدتا خانواده شهدای مدافع حرم هستند- را برای توزیع کمک کمک های مومنانه شناسایی کرد.

جهاد ادامه دارد؛ توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بسیحیان حوزه 101 فجر

فرمانده حوزه 101 فجر ادامه داد: ما کمک های مومنانه را از هفته اول ماه رمضان آغاز ردیم ودر فاز اول 360 خانواده شناسایی شده تحت پوشش قرار گرفتند و 190 خانواده دیگر که 50 خانواده از این تعداد در جریان ارای فاز اول این رمزایش شناسایی شده بودند، نیز در هفته های بعدی تحت پوشش کمک های مومنانه قرار داده شدند.

حاج رحیم ادامه داد: از مجموع 15 پایگاه حوزه 101 فجر 8 پایگاه به عنوان پایگاههای پشتیبان و 7 پایگاه نیز به عنوان جامعه هدف در نظر گرفته شدند که در این بین پایگاه‌های ویژه سلمان کن و شهید علی مرادی نقش برجسته تری نسبت به سایر پایگاه‌ها در اجرای رزمایش کمک مومنانه داشتند.

وی با بیان این اینکه تا کنون طی چهار مرحله کمک مومنانه بیش از 2000 بسته حمایتی توسط این حوزه بین خانواده‌های نیاز مند توزیع شده است عنوان کرد:هر بسته معیشتی که ما توزیع می‌کنیم شامل 15 قلم مواد غذایی است که ارزش ریالی هر بسته نیز چیزی حدود 300 هزار تومان است و بنا داریم تا در دوماه آینده نیز کمک های مومنانه را ارائه دهیم.

جهاد ادامه دارد؛ توزیع بیش از 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بسیحیان حوزه 101 فجر

فرمانده حوزه فجر در پایان عنوان کرد: در این مسیر خرین زیادی به ما کمک کردند که از جمله آنها هیئت امنا حسینیه سیدالهشدا کن است علی رغم کمک مادی فضای این حسینیه را نیز برای کارگاه تولید ماسک در اخیتار گروه های جهادی قرار دادند.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان